Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:200191
 
Evaluation:
Published: 27.08.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Panākuma kritiskais faktors (PKF) – pārvaldošs faktors, kritisks pret organizācijas panākumu. Boyton un Zmud norāda: Veiksmes kritiskais faktors – tas ir tie nedaudzie priekšmeti, kuriem ir jāder, lai garantētu menedžera vai organizācijas panākumu un tie iesniedz pārvadošu uzņēmuma jomu, kurai ir jāpievērš speciālo uzmanību, lai izsaukt lielu izpildījumu. PKF ietver rezultātus vitālus pret tekošām strādājošam uzņēmuma darbībām un pret nākamo panākumu.
PKF – tas ir faktors, kurš var radīt konkurētspējīgo malu citas rūpniecības organizācijai. PKF var būt atšķirīgs dažādam rūpniecības nozarēm. Priekš dažiem rūpniecības nozarēm cena diktē panākumus vai zaudējumus. Citiem, kvalitāte vai cits faktors var noteikt panākumu vai zaudējumus. Tajā pašā rūpniecībā, PKF var atšķirties dažādām organizācijām, atkarība no tā kā viņi noteica viņu pašu PKF. Tajā pašā laikā, kad daži akcentē kvalitāte, citi akcentē cenu kā konkurences ieroči. Vairumā rūpniecības nozarēs , bet faktoru kombinācija rada uz panākumiem vai uz zaudējumiem katrā organizācijā.
Rūpniecības nozarēs tādās kā aviolīnijās, produktu patērēšanā – cena kļūst par galveno PKF, jo viņi visi ražo un pārdot gandrīz identiskās preces un pakalpojumus. Tāpēc ka viņi pārdot nediferencētus izstrādājumus, cilvēki iet tur, kur viņi var atrast labākas un izdevīgas cenas. Rūpniecības nozarēs, piemēram , tādās kā nacionāla aizstāvēšana , veselības aizsardzība, izglītība, informācijas apstrādāšana, lietotāji bieži vēlas maksāt par papildus kvalitāti, iespējām un prestižu.
Interesanti vai ir panākuma kritiskais faktors kas būtu universāls priekš visa tipu organizācijām? Nē, nav ! Bet, ja mēs vēlamies izdzīvot un veiksmīgi funkcionēt konkurētspējīgā pasaulē, mums jābūt ļoti uzmanīgam pret PKF, jo tas var izraisīt daudz grūtību un dažādību plānu istēnošanā. Lai uzzinātu tādu PKF , mums no sākumā ir jāsaprot tādas organizācijas dabu.
Iepriekšējā nodaļā uzņēmums bija noteikts kā cilvēku grupa, kuri strādā kopā, lai panāktu personālo un organizācijas mērķi. Kaut gan šī forma ir ļoti izplatīta vadībās literatūrā, tā neder , lai aprakstītu kompleksās organizācijas dabu, kas strādā dinamiskā apkārtējā vidē. Kompleksās organizācijām ir vairāk nekā cilvēku grupām, tiem ir materiāli, ofisi, veikali cilvēkiem, lai izpildītu uzdevumus. Papildus menedžeriem ir jāzina, kā katrs no organizācijas komponentiem sadarbojas ar citiem, preču un pakalpojumu radīšanas procesā un kā apkārtējas vides spēki ietekmē organizācijas darbību.
Sistēmas organizācijas perspektīva palīdz mums saprast kompleksas organizācijas dabu, kas strādā dinamiskā apkārtējā vidē. Organizācija – ir sociāltehniskā sistēma, kura sastāv no cilvēkiem un necilvēciskiem elementiem. Cilvēki – organizatoriskie elementi , izmantoti, lai ražotu dažādus uzdevumus, vajadzīgus firmas mērķu sasniegšanai. Viņi var būt personības vai personību grupas. Uzdevumi – darbības , kurus cilvēki dara, lai sasniegtu iecerēto mērķi.
Organizācijā vairākums cilvēku ražo vai pārdot preces vai pakalpojumus tajā pašā laikā, kad citi atbalsta tos, kuri ražo vai pārdot. Šajā grāmatā tehnoloģija un kontrole ir viens elements – ekspluatācijas sistēma. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register