-
Panākumu kritiskie faktori
Panākuma kritiskais faktors (PKF) – pārvaldošs faktors, kritisks pret organizācijas panākumu. Boyton un Zmud norāda: Veiksmes kritiskais faktors – tas ir tie nedaudzie priekšmeti, kuriem ir jāder, lai garantētu menedžera vai organizācijas panākumu un tie iesniedz pārvadošu uzņēmuma jomu, kurai ir jāpievērš speciālo uzmanību, lai izsaukt lielu izpildījumu. PKF ietver rezultātus vitālus pret tekošām strādājošam uzņēmuma darbībām un pret nākamo panākumu.
PKF – tas ir faktors, kurš var radīt konkurētspējīgo malu citas rūpniecības organizācijai. PKF var būt atšķirīgs dažādam rūpniecības nozarēm. Priekš dažiem rūpniecības nozarēm cena diktē panākumus vai zaudējumus. Citiem, kvalitāte vai cits faktors var noteikt panākumu vai zaudējumus. Tajā pašā rūpniecībā, PKF var atšķirties dažādām organizācijām, atkarība no tā kā viņi noteica viņu pašu PKF. Tajā pašā laikā, kad daži akcentē kvalitāte, citi akcentē cenu kā konkurences ieroči. Vairumā rūpniecības nozarēs , bet faktoru kombinācija rada uz panākumiem vai uz zaudējumiem katrā organizācijā.
Rūpniecības nozarēs tādās kā aviolīnijās, produktu patērēšanā – cena kļūst par galveno PKF, jo viņi visi ražo un pārdot gandrīz identiskās preces un pakalpojumus. Tāpēc ka viņi pārdot nediferencētus izstrādājumus, cilvēki iet tur, kur viņi var atrast labākas un izdevīgas cenas. Rūpniecības nozarēs, piemēram , tādās kā nacionāla aizstāvēšana , veselības aizsardzība, izglītība, informācijas apstrādāšana, lietotāji bieži vēlas maksāt par papildus kvalitāti, iespējām un prestižu.
Interesanti vai ir panākuma kritiskais faktors kas būtu universāls priekš visa tipu organizācijām? Nē, nav ! Bet, ja mēs vēlamies izdzīvot un veiksmīgi funkcionēt konkurētspējīgā pasaulē, mums jābūt ļoti uzmanīgam pret PKF, jo tas var izraisīt daudz grūtību un dažādību plānu istēnošanā. Lai uzzinātu tādu PKF , mums no sākumā ir jāsaprot tādas organizācijas dabu.
Iepriekšējā nodaļā uzņēmums bija noteikts kā cilvēku grupa, kuri strādā kopā, lai panāktu personālo un organizācijas mērķi. Kaut gan šī forma ir ļoti izplatīta vadībās literatūrā, tā neder , lai aprakstītu kompleksās organizācijas dabu, kas strādā dinamiskā apkārtējā vidē. Kompleksās organizācijām ir vairāk nekā cilvēku grupām, tiem ir materiāli, ofisi, veikali cilvēkiem, lai izpildītu uzdevumus. Papildus menedžeriem ir jāzina, kā katrs no organizācijas komponentiem sadarbojas ar citiem, preču un pakalpojumu radīšanas procesā un kā apkārtējas vides spēki ietekmē organizācijas darbību.
Sistēmas organizācijas perspektīva palīdz mums saprast kompleksas organizācijas dabu, kas strādā dinamiskā apkārtējā vidē. Organizācija – ir sociāltehniskā sistēma, kura sastāv no cilvēkiem un necilvēciskiem elementiem. Cilvēki – organizatoriskie elementi , izmantoti, lai ražotu dažādus uzdevumus, vajadzīgus firmas mērķu sasniegšanai. Viņi var būt personības vai personību grupas. Uzdevumi – darbības , kurus cilvēki dara, lai sasniegtu iecerēto mērķi.
Organizācijā vairākums cilvēku ražo vai pārdot preces vai pakalpojumus tajā pašā laikā, kad citi atbalsta tos, kuri ražo vai pārdot. Šajā grāmatā tehnoloģija un kontrole ir viens elements – ekspluatācijas sistēma. …
V. Praudes un J. Beļčikova grāmatas (daļas) “Menedžments” un Kae H. Chung “Management: critical success factor” grāmatas salīdzīnāšana.
- Inovāciju izplatība, to ietekmējošie faktori
- Panākumu kritiskie faktori
-
Viesu mājas "XS Krogs" veiksmīgas darbības noteicošie faktori
Research Papers12 Management, Tourism, Traveling, Marketing, Advertising
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Viesu mājas "XS Krogs" veiksmīgas darbības noteicošie faktori
Research Papers for university12
-
Inovāciju izplatība, to ietekmējošie faktori
Research Papers for university25
Evaluated! -
Vadītājs, tā autoritāti veidojošie faktori
Research Papers for university9
Evaluated! -
Darbinieku motivēšanas sociālie un psiholoģiskie faktori
Research Papers for university13
Evaluated! -
Organizācijas ārējie un iekšējie vides faktori
Research Papers for university12