Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:734094
 
Evaluation:
Published: 01.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  SIA„Forum Cinemas” – augsta klientu servisa uzņēmums    4
2.  SIA„Forum Cinemas” misija    4
3.  Kinoteatra darbinieku pamatvertības un zināšanas    5
4.  Vēlamais klienta iespaids, kinoteātra darbinieka rīcības rezultātā    7
5.  Klientu servisa pamatprincipi un to pielietošana    10
  Secinājumi un priekšlikumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Kaut arī konkurence kinoteātru starpā pašreiz Rīgā nav aktuāla, nav šaubu, ka kinoteātris ir publisku izklaides vietu sastāvdaļa un šādu iestāžu starpā konkurence tomēr pastāv. Tā ir konkurence par klientu, par viņa lēmumu pavadīt brīvo laiku kādā no šāda veida izklaides vietām.
„Forum Cinemas” vienmēr ir izcēlies ar profesionāliem darbiniekiem, jaunākajām tehnoloģijām un atbilstošu pakalpojuma klāstu.
Jāatzīst, ka pašreiz šīs priekšrocības mazinās. Ko darīt? Jārod kaut kas, ko konkurenti nevar nokopēt vai pārņemt. Lai atrastu minēto kaut ko, jānoskaidro, kas ir vissvarīgākais. „Forum Cinemas” vissvarīgākais ir klients. Bieži vien tas tiek aizmirsts, līdz ar to aizmirstās arī tas, ka Kinoteātris ir klientu servisa uzņēmums.
Tieši tāpēc esmu izvēlējusies apskatīt šādu tēmu: „Pārdevēju un pircēju komunikāciju pilnveidošana”. „Forum Cinemas” tiešais pakalpojuma (biļete, popkorns, kafija, tehniskais nodrošinājums, informācija) pārdevējs ir tā darbinieks, bet pircējs ir klients.
Dzīvojot mūsdienas konkurences apstākļos, klients vairs neapmierinās tikai ar piedāvāto preci vai pakalpojumu, tam nepieciešams kas vairāk, tas ir klientu serviss, tas ir viens no priekšnosacījumiem komunikācijas veidošanai starp pārdeveju un pircēju „Forum Cinemas”.
Darba mērķis ir pārdevēju un pircēju (darbinieku un klientu) komunikāciju pilnvedošanas iespējas „Forum Cinemas”, piedāvājot klientservisu. Uzdevumi ir izzināt, kas tas ir klientu serviss „Forum Cinemas”, vai uzņēmums to realizē un prot to nodrošināt saviem klientiem un ko tieši klienti sagaida, izvēloties apmierināt savas vēlmes tieši „FC”( Forum Cinems).…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1116511
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register