Kaut arī konkurence kinoteātru starpā pašreiz Rīgā nav aktuāla, nav šaubu, ka kinoteātris ir publisku izklaides vietu sastāvdaļa un šādu iestāžu starpā konkurence tomēr pastāv. Tā ir konkurence par klientu, par viņa lēmumu pavadīt brīvo laiku kādā no šāda veida izklaides vietām.
„Forum Cinemas” vienmēr ir izcēlies ar profesionāliem darbiniekiem, jaunākajām tehnoloģijām un atbilstošu pakalpojuma klāstu.
Jāatzīst, ka pašreiz šīs priekšrocības mazinās. Ko darīt? Jārod kaut kas, ko konkurenti nevar nokopēt vai pārņemt. Lai atrastu minēto kaut ko, jānoskaidro, kas ir vissvarīgākais. „Forum Cinemas” vissvarīgākais ir klients. Bieži vien tas tiek aizmirsts, līdz ar to aizmirstās arī tas, ka Kinoteātris ir klientu servisa uzņēmums.
Tieši tāpēc esmu izvēlējusies apskatīt šādu tēmu: „Pārdevēju un pircēju komunikāciju pilnveidošana”. „Forum Cinemas” tiešais pakalpojuma (biļete, popkorns, kafija, tehniskais nodrošinājums, informācija) pārdevējs ir tā darbinieks, bet pircējs ir klients.
Dzīvojot mūsdienas konkurences apstākļos, klients vairs neapmierinās tikai ar piedāvāto preci vai pakalpojumu, tam nepieciešams kas vairāk, tas ir klientu serviss, tas ir viens no priekšnosacījumiem komunikācijas veidošanai starp pārdeveju un pircēju „Forum Cinemas”.
Darba mērķis ir pārdevēju un pircēju (darbinieku un klientu) komunikāciju pilnvedošanas iespējas „Forum Cinemas”, piedāvājot klientservisu. Uzdevumi ir izzināt, kas tas ir klientu serviss „Forum Cinemas”, vai uzņēmums to realizē un prot to nodrošināt saviem klientiem un ko tieši klienti sagaida, izvēloties apmierināt savas vēlmes tieši „FC”( Forum Cinems).…