Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:313753
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.06.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pircēja motīvi    4
2.1.  Neverbālie sazināšanās līdzekļi    5
2.2.  Uzticības attiecību izveide    7
2.3.  Pircēja vēlmju izzināšana    8
3.  Produktu pārzināšana un klienta pārliecināšana    9
4.  Klienta iebildumu atspēkošana    11
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

1. PIRCĒJA MOTĪVI
Lai pārdošanas process būtu veiksmīgs, nepieciešams to rūpīgi izplānot. Klienti precīzi jāidentificē, kārtīgi jāizpēta tirgus un piedāvājumam jāatbilst klienta vajadzībām.
Cilvēki iepērkas emociju vadīti. Emociju, kuras ne vienmēr ir ar prātu un loģiku apzinātas. Nevēlēšanās zaudēt un vēlme iegūt ir divi motivējoši faktori, kuru dēļ cilvēki iepērkas. Pirkumam un iepirkšanās procesam ir jāapmierina klienta šī brīža vajadzības.
Cilvēks iepērkoties maksā par produktu (prece, pakalpojums, konsultācija) un par apkalpošanu (uzklausīšana, sapratne un izpratne, uzmanība, emocionālā, psiholoģiskā, atmosfēra).
Klients uztver apkārtējo pasauli caur savu personīgo uzskatu, vērtību un priekšstatu prizmu, tā, piemēram, atbilstoši savai izglītībai, dzīves pieredzei. Klienta uztvere ir personīga, jo katrs cilvēks ir indivīds. Klienta uztveres mehānismi ir pilnvērtīgi un (daļēji) apzināti.
Klients tērē naudu vajadzību apmierināšanai, atbilstoši personīgai konkrētās situācijas uztverei. Tātad klienta apkalpošanas būtība slēpjas pircēja motīvos un pamatnosacījumos, kuri liek tiem tērēt naudu- klients vēlas apmierināt šī brīža vajadzības. Pārdevēja uzdevums ir tās apmierināt ar profesionālo un personīgo resursu palīdzību. [4]
Katrā klientā ir pārstāvētas vecāka, pieaugušā vai bērna psiholoģiskās pozīcijas un svarīgi ir iemācīties pareizi izvēlēties, ātri atpazīt un elastīgi mainīt šīs iepriekšminētās pozīcijas.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register