Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:870526
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
Extract

Sortimenta veidošanas problēmas

Lai piedalītos tirgus attiecībās jebkuram tirgotājam vispirms ir jāizlemj, kurā tirgus daļā jeb segmentā tas vēlas darboties, t.i. jānosaka mērķa tirgus, jo šis ir pats galvenais lēmums; izlēmis par mērķa tirgus izvietojumu un lielumu, un sastādījis tā profilu, uzņēmējs spēj pieņemt pakārtotus, saskanošus lēmumus attiecībā uz savas tirgotavas sortimentu jeb noteikt: ”ko pārdot?”
Pārdošanas vadīšanā sortiments ir tas viss preču kopums, kas tiek piedāvāts tirdzniecības uzņēmumā. Sortimentu raksturo tā plašums un dziļums, kur preču grupu un nosaukumu skaits nosaka sortimenta plašumu, bet preču paveidu skaits – tā dziļumu.
Atkarībā no tirgotāja mērķiem un pieņemtiem mārketinga lēmumiem tirgotājus iedala specializētajos( ar šauru, bet dziļu piedāvāto preču sortimentu – par tiem parasti saka, ka viņi ir atraduši savu nišu tirgū) un plaša profila( ar plašu preču sortimentu).
Tirgotāja preču sortimentam obligāti jāatbilst sava mērķa tirgus patērētāju cerībām. Tieši preču sortiments kļūst par pamatfaktoru konkurences cīņā starp analoga tirdzniecības uzņēmumiem. Tomēr tirgotājam pašam jāizlemj pa sortimenta plašumu un dziļumu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register