IEVADS
Pārdošanas menedžeru sagatavošanas programma ir iesācēju izglītības procesa vitāli svarīgs etaps, lai iegūtu produktīvus kolēģus. Nauda, kas ir iztērēta uz kandidātu meklējumiem un atlasi, tiks izlietota pa tukšo, ja netiks izmantotas nepieciešamas mācību programmas. Kas attiecas uz pieredzējušajiem pārdevējiem, tad bez pastāvīgas kvalifikācijas paaugstināšanas, tie diez vai varēs paaugstināt vai kaut vai saglabāt agrākā līmenī sava darba efektivitāti.
Darbā tiks apspriesta pārdošanas menedžeru sagatavošanas programmas izveide un norise balstoties uz SIA „Horeca Media” reklāmas aģentūras piemēra.
1.“HORECA MEDIA” PĀRDOŠANAS MENEDŽERUAPMĀCĪBAS PROGRAMMAS MĒRĶIS
Horeca Media specializējas uz reklāmas izvietošanu lielākos un populārākos restorānu tīklos, kuri aptver Rīgu, Jūrmalu un citas Latvijas pilsētās. Horeca Media sadarbojas ar Double Coffee, Gan Bei, Thali, Neo, Grill & Bar, Vairāk Saules, Kabuki, Loft, DaDa, Red Fred, Macaroni, Il Patio, Planēta Sushi un T.G.I. Friday's restorāniem. Horeca Media dod iespēju uzrunāt vairāk nekā 350 tūkstošus cilvēku katru mēnesi.
Tā kā preču dzīves cikli kļūst arvien īsāks, bet attiecības starp kompānijām un to pircējiem – arvien sarežģītākas, pārdošanas menedžeru sagatavošana ir kā nekad svarīga. Pēc reklāmas aģentūras “Horeca Media” galvenā pārdošanas menedžera domām - sagatavošana jeb apmācība ir izšķirošais faktors, kas nosaka pārdošanas menedžera panākumus. Zināšanas par preci, sapratne par klienta prasībām un prasme pārdot ir tieši saistītas ar cilvēka apmācības kvalitāti. Apmācības gaitā pārdevējs kļūst pašpārliecinātāks, un, iespējams, pateicoties tam viņš labāk pielietos savās iemaņas praksē, strādājot vēl cītīgāk, nekā agrāk.
Pārdošanas menedžeru sagatavošana, saistīta ar viņu darba produktivitāti. Reklāmas aģentūra “Horeca Media” nodarbojas ar savu pārdošanas menedžeru apmācību, apmācības notiek kā teorētiski kā lekciju kurss un arī kā praktiski uzdevumi darbojoties ar konkrētiem klientiem.
…