Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:136622
 
Evaluation:
Published: 06.07.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Biznesa procesi    4
1.1.  Biznesa procesu modelēšana    4
1.2.  Biznesa procesu mērīšanas metodikas un rīki    5
1.3.  Pārdošanas process informācijas sistēmas tīklā    8
1.4.  Pārdošanas biznesa procesa modelēšana    15
2.  Bitrix24 CRM sistēma    17
2.1.  Sistēmas raksturiezīmes    17
2.2.  Pielietojums pasaules praksē    17
2.3.  Iespējas un trūkumi    18
3.  Procesu realizācija    21
3.1.  Pamatprocesu plūsma    21
3.2.  Pārdošanas plūsma    26
3.3.  Klienta pasūtījuma veidošanas biznesa procesu    28
3.4.  Rezultātu analīze    32
  Secinājumi    34
  Izmantotā literatūra    35
Extract

Secinājumi
Veicot prakses darba uzdevumus, autors nonāk pie sekojošiem secinājumiem:
1. Pārdošanas procesa modelēšana ir sarežģīts process, jo atšķiras pārdošanas tehnikas, mārketinga variant izvēle, pārdošanas vadītāju raksturiezīmes un pieeja, kas vērsta uz klientu piesaisti;
2. Modelēšanas rīku izvēles pamatā ir speciālista personīgā pieredze un modelēšanas rīku piedāvātās tehnoloģiskās iespējas. Viens no pieprasītākiem modelēšanas rīkiem ir MS Visio modelējot biznesa procesus, jāpārzin darbību secība, sākuma un beigu prasības;
3. Nepārtrauktā attīstītības pasaulē jaunu produktu pārdošanas prognozēšana ir ekonomiskās labklājības pamats. Jaunu produktu pārdošanas prognozēšanai ir jārisina galvenās problēmas, ko izraisa datu trūkums, un nenoteiktība, kā patērētāji pieņems izvēlētās tehnoloģijas produktu ražošanai.
4. Produkta virzīšanas mērķi ir informēt, pārliecināt un atgādināt. Prasību nodrošināšanai uzņēmuma vadībai jānodrošina atbilstošs mārketings un saskaņota darbinieku un ražošanas darbība.
5. Bitrix24 ir svarīgs instruments uzņēmumu attīstībā, jo tiek iakļauts vairāku vērtējumu pozitīvāko piemēru priekšgaā, kur vērtējumi sasniedz pat 8 un 9 balles no 10 iespējamām;
6. Birix24 CRM sitēma dod iespēju pielietot visus nepieciešamos rīkus uzņēmuma vadības un pardošanas procesa realizācijai.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register