PĀRMAIŅU PROBLĒMAS
Zviedrijas reģionos izveidotas izglītības attīstības programmas, kuras paredz izglītību kā vērtību un pamatu pašas valsts attīstībā. Protams arī zviedrijā izglītības attīstību ietekmē politiskā dinamika un ekonomiskie faktori, kas savukārt rada izmaiņas vidē un sociālajā attīstībā. Bezdarba problēma valstī ļoti tieši ietekmē skolēnu pašaktivitāti un pašatbildību par savu darbu skolā, karjeru pēc skolas.
Zviedrijas skolās un pedagogu vidū populāra mazo grupu darbība. Komunikatīvā didaktika Zviedrijā ļoti cieši saistīta ar izglītības, mācību un informācijas kategorijām. Šajā organizācijas maiņā komunikācijai svarīgi rādītāji ir dalībnieku aktivitāte, atgriezeniskās saites nodrošināšana un informācijas sniegšanas organizācija. Šeit lietā liekama jautājuma māksla, kuras teorijai mūsu izglītības saturā veltīta pārāk maza vieta, bet Ziemeļvalstīs tā iekļaujas augstskolu un skolu mācību saturā…