Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:911396
 
Author:
Evaluation:
Published: 04.06.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    5
1.1.  Pārmaiņu vadības jēdziens uzņēmumā    5
1.2.  Pārmaiņu vadības modeļi    6
1.2.1.  K.Levina trīssoļu pārmaiņu modelis    6
1.2.2.  R.Baloka un D.Battena ieprogrammēto pārmaiņu modelis    6
1.2.3.  Dž.Kottera 8 soļu teorija    6
1.2.4.  R.Bekharda un R. Harrisa pārmaiņu formula    7
1.2.5.  D.Nadlera un M. Tušmana saskaņošanas modelis    8
1.2.6.  U.Bridžesa pārejas vadības modelis    8
1.2.7.  K.Karnala pārmaiņu vadības modelis    9
1.2.8.  P.Senge sistēmas modelis    9
1.2.9.  R.Steisi un P. Šou pieeja „Sarežģīts atbildes process”    10
1.2.10.  Secinājumi par katru augstākminēto pārmaiņu modeli    10
1.3.  Uzņēmumu veidi    11
1.4.  Veiksmīgas pārmaiņu vadības traucēklis - pretestība    12
1.4.1.  Pretestību novēršanas metodes    13
2.  Praktiskā daļa    14
2.1.  Pārmaiņu ieviešana un vadība uzņēmumā „X”    14
2.2.  Aptaujas analīze    18
2.3.  Secinājums par aptauju    22
  Secinājumi un rekomendācijas    24
  Literatūras saraksts    26
  Pielikumi    27
Extract

Secinājumi un rekomendācijas
Pārmaiņas ir nepieciešamas. Uzņēmumi, kas ir spējuši adaptēties mainīgiem ārējiem apstākļiem un tirgum, gūst panākumus, bet tie, kas nebija gatavi pieņemt pārmaiņas, zaudēja savas pozīcijas. Uzņēmumiem vienmēr ir jāpielāgojas mainīgiem ārējiem apstākļiem. Ir ļoti nozīmīgi pirms pārmaiņu ieviešanas izpētīt, cik ļoti uzņēmums tām ir gatavs, kādi ir riski. Ir jāizveido plāns, pārmaiņu mērķi un uzdevumi. Lai palīdzētu uzņēmumiem veiksmīgi vadīt pārmaiņas, ir izveidotas dažādas metodes, kas ir pielāgojamas katram uzņēmumam. Šī studiju darba nosaukumā ir minēta komunikācija. Tā ir pārmaiņu vadības neatņemama daļa. Bez pareizi balstītas komunikācijas uzņēmumam ir grūti tikt galā ar šķēršļiem, kas parādās pārmaiņu procesa laikā. Lai novērstu darbinieku pretošanos jauninājumiem, ar viņiem ir jārunā. Tā ir komunikācija, kad informācija brīvi pārvietojas uzņēmuma iekšienē, palīdzot atrisināt dažādas lietas un veicināt pārmaiņu vadības veiksmīgu realizēšanu.
Ņemot vērā visu iepriekš minēto, var secināt, ka notikušo pārmaiņu rezultāts uzņēmumā „X”, ir veiksmīgs. Bet, tas nav iemesls apstāties. Uzņēmuma vadītājs ir izveidojis izcilu darba komandu, kas atbalstīja viņu grūtajā pārmaiņu vadības laikā. Kā parāda aptauja, uzņēmuma darbinieki bija pamanījuši sava direktora bailes par notiekošo, bet tas nenobiedēja viņus un pārmaiņu ieviešanas process beidzās ļoti veiksmīgi. Labam vadītājam ir jāatbalsta savus darbiniekus, tad arī darbinieki atbalstīs viņu.
Sakarā ar to, ka pārmaiņu ieviešanas process ir beidzies, rekomendēju apskatīt arī tālākās rīcības pārmaiņu attīstībā:
1. Lai palielinātu preču realizāciju, daļu no tirdzniecības menedžeru pienākumiem pārlikt uz citiem darbiniekiem,
2. Mainīt mārketinga un pārdošanas daļas darbinieku cietās mēnešalgas uz gabala algām, vai arī ieviest prēmiju un sodu sistēmu par plāna izpildīšanu.
3. Ieviest reklāmas menedžera amatu. Sakarā ar to ka uzņēmums paplašinās ir vajadzīgi reklāma un kontakti arī ar citām pilsētām un valstīm.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register