Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:194831
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  PĀRMAIŅU VADĪŠANAS NEPIECIEŠAMĪBA ORGANIZĀCIJĀS    3
2.  ORGANIZĀCIJAS DARBĪBAS VEIDI UN VIDE PĀRMAIŅU PROCESĀ    4
2.1.  IEKŠĒJĀ VIDE    5
2.1.1.  Politika un mērķi    5
2.1.2.  Struktūra    6
2.1.3.  Tehnoloģija    7
2.1.4.  Uzņēmuma kultūra    7
2.2.  ĀRĒJĀ VIDE    9
2.2.1.  Klienti    9
2.2.2.  Konkurenti    10
2.2.3.  Piegādātāji    11
2.2.4.  Likumdošana    11
3.  ORGANIZĀCIJAS PĀRMAIŅAS UN TO VADĪBA    13
3.1.  APVIENOŠANĀS    13
3.2.  MEITAS UZŅĒMUMA IZVEIDOŠANA    14
  IZMANTOJAMĀ LITERATŪRA    15
Extract

1. Pārmaiņu vadīšanas nepieciešamība organizācijās

Pārmaiņām ir pakļauta jebkura organizācija, kura, piemērojoties ārējas vides apstākļiem, aug un attīstās. Jo pārmaiņu cēloņi galvenokārt ir ārējas vides pārmaiņas, kā arī iekšējās strukturālās pārmaiņas un reorganizācija. Tātad, vadītājiem noteikti ir jāņem vērā mainīgo vidi, kurā organizācija eksistē un tai videi ir jāpielāgojas. Ja organizācijas vēlas turpināt darbību un attīstīties, tām jābūt elastīgām.
Pārmaiņu laikā organizācijas vadītājs arī vada visas pārmaiņas un šīs uzdevums nav vieglākais. Vispirms vadītājam ir jāapzinās pārmaiņu nepieciešamība un jāatrod pārmaiņu cēloņi. Jebkuras nozīmīgas organizācijas pārmaiņas var ietekmēt struktūru.
Pirmais solis, ko vadītājam ir jānosaka – tas ir pārmaiņu procesa mērķis. Jāizvirza noteiktus, skaidrus, reāli sasniedzamus mērķus.
Obligāti ir jāizvērtē, kurus darbiniekus tieši var skart pārmaiņas un kā viņi reaģēs uz tām. Reakcija varētu būt dažāda, jo viss atkarīgs no tā, cik tie būs sagatavoti, citi var atbalstīt, citi – protestēt. Svarīga lieta ir darbinieku motivēšana pārmaiņu pieņemšanai, jo pārliecinot viņus, ka tās ir izdevīgas gan organizācijai, gan pašiem darbiniekiem, vadība tādā veidā varēs mazināt vai novērst pretestības. Vadītājam jārada tādu attieksmi darbinieku vidū, kas palielinātu viņu saistību ar pārmaiņām un mudinās izvirzīt jautājumus un izstrādāt idejas izvirzīto mērķu sasniegšanai. Nākošais solis ir pārmaiņu plānošana, tālāk lēmumu un pārmaiņu īstenošanas plānu pieņemšana. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register