Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:524391
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Esošās situācijas analīze    3
1.1.  Uzņēmuma darbības sfēra un specifika    3
1.2.  Konkurenti un tirgus struktūra    3
1.3.  Sadales kanālu struktūra    5
1.4.  Portera piecu spēku modelis    6
2.  Klientu vadības pašreizējā stāvokļa sistēmisks novērtējums    6
2.1.  Biznesa definēšana    6
2.2.  Klientu pārvaldības stratēģija    8
2.3.  Klienti: zināšanas, vērtības un uztvere    10
2.4.  Kanāli un starpnieki    12
2.6.  Tehnoloģiju pārvaldība    15
2.7.  Klientu reakcijas vadīšana    16
2.8.  Salīdzinošais vērtējums    16
3.  CRM iestrādnes uzņēmumā    17
4.  Nākotnes misija un vīzija    17
5.  Stratēģiskās CRM grupas    18
6.  Vispārējais un konkrētie mērķi    19
7.  Stratēģiskās iniciatīvas    19
8.  Uzdevumi un izpildes secība katrā stratēģiskās iniciatīvas posmā    19
9.  Uzdevumu izpildes secība un sākotnējās rīcības plāns    22
10.  Sākotnējās plānotās izmaksas    23
Extract

8. Uzdevumi un izpildes secība katrā stratēģiskās iniciatīvas posmā
8.2. Personificētas pieejas nodrošināšana:
8.2.1. Eksperta piesaistīšana, efektīvai CRM izstrādei un ieviešanai uzņēmumā;
8.2.2. Klienta kā vērtības un CRM stratēģisko nostādņu un vērtību integrēšana visos uzņēmuma līmeņos;
8.2.3. Papildus motivācijas programmu izstrāde uzņēmuma darbiniekiem;
8.2.3.1. “Klients iet pirms peļņas” pamatprincipa piemērošana;
8.2.3.2. Tirdzniecības personāla atlase un apmācības:
8.2.3.2.1. „Key account” nolīgšana darbā un apmācības, kas strādās ar lielveikalu tīkliem;
8.2.3.2.2. Tirdzniecības pārstāvju – vīriešu nolīgšana darbā (jo veikalu vadītājas ir sievietes);
8.2.4. Katra stratēģiskā segmenta rūpīga izpēte, sadalīšana A;B un C līmeņos, vai arī tikai A un B, atšķirībā no segmenta un būtiskāko sadarbības elementu identificēšana;
8.2.5. Atsevišķas CRM pieejas un rīcības modeļu definēšana katram uzņēmuma mērķa segmentam;
8.2.5.1. Rokas grāmatu izstrādāšana (iekļaujot informācija arī par veikalu līmeņiem A;B un C un to noteikšanas kritērijiem);
8.2.6. CRM datorizētās sistēmas pilnveidošana;
8.2.6.1. Ievadāmās informācijas apjoma palielināšana pie konkrēta klienta (personas dati, sūdzības, ieteikumi utt.) 1. Pielikums.
8.2.6.2. Automātisko algoritmu izveidošana
8.2.6.2.1. automātiskie brīdinājumi, piemēram, ja iepriekšējā reizē ir ņemts kāds produkts, bet šoreiz nepasūta, tad sistēma to uzrāda un citi;
8.2.6.2.2. katram klientam savs profils, kurš atveras ievadot klienta kodu, parādās klienta informācija un akcijas, kas pieejamas, kā arī pasūtījumu un sūdzību vēsture. Izmanto „Call center” un tirdzniecības personāls;
8.2.6.3. Katram korporatīvajam klientam sava profila izveidošana, kuru var apskatīt internetā. Profila lietošanai un apskatei jābūt vizuāli pievilcīgai un ērti lietojamai. Iespēja pasūtījumu nodot uzņēmumam caur internetu;
8.2.6.4. Datubāzes un sistēmas pielāgojumi atbilstoši mārketingā izvirzītajiem mērķiem;
8.2.6.5. Klientu un vadības iesaistīšana izveidoto IT interfeisu darbības testēšanā;
8.2.6.6. Tirdzniecības aģentiem plaukst datoru iegāde un pielāgošana, kuros var ērti ievadīt un apskatīt informāciju;
8.2.6.7. Iekšējā intraneta izveidošana.
8.3. Produktu pielāgošana klientu vēlmēm;
8.3.1. „Zināšanas par klientiem” iegūšana veicot izpēti;
8.3.2. Elastīgas uzņēmuma darba vides radīšana (cilvēki, ražošanas procesi utt.);
8.3.2.1. Videi draudzīgu materiālu izmantošana;
8.3.2.2. „Call center” funkciju paplašināšana:
8.3.2.2.1. Sūdzību un ieteikumu saņemšana un atgriezeniskās saites nodrošināšana klientam.
8.3.2.2.2. Visa veida informācijas nodošana, lai klients ir informēts.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1315070
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register