Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pašizmaksas nozīme iepirkuma procesā apavu mazumtirdzniecības tīklā SIA ”Solis”

     Evaluated!

    Research Papers22 Economics

4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:985546
 
Evaluation:
Published: 09.11.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
  Teorētiskie pamatojumi    7
1.  Cenu veidošanas mehānisma būtība un mērķi    7
2.  Cenu veidošanās ietekmējošie faktori    8
2.1.  Produkta pašizmaksa    8
2.2.  Uzņēmuma izmaksas    10
2.3.  Uzņēmuma peļņas likme    11
3.  Cenu kalkulācija    12
4.  Optimālā peļņas apjoms ņemot vērā cenu un apjomu    13
5.  Peļņas/zaudējuma slieksnis    13
5.1.  Vienādojuma atrisināšanas metode    14
5.2.  Seguma noteikšanas metode    14
5.3.  Grafiskā metode    15
  Praktiskā analītiskā daļa    17
6.  Vispārējs nozares un uzņēmuma apraksts    17
7.  Uzņēmuma cenu politika    18
7.1.  Mērķi un metodes    18
7.2.  Preces pašizmaksas noteikšana    19
7.3  Peļņas likme    21
8.  Peļņas/zaudējuma slieksnis    21
8.1.  Vienādojuma atrisināšanas metode    21
8.2.  Seguma noteikšanas metode    22
8.3.  Grafiskā metode    23
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Secinājumi    24
  Priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras saraksts    26
Extract

Iepirkuma procesā pašizmaksai ir svarīga nozīme. Lielā mērā no tā ir atkarīga cenu veidošanās principi, politika, kas ir viens no svarīgākajiem uzņēmuma pastāvēšanas priekšnosacījumiem konkurences apstākļos. Pareizs pašizmaksas aprēķins, cenu politika ir viens no veiksmīga biznesa pamatiem.
Apavu biznesā produkciju var iedalīt divās kategorijās. „Ejošā” grupas produkcija, kura ir pieprasīta vairākus gadus un pārdošanas apjomi ir stabili. „Riska” grupa ir jaunā produkcija, kur ir tikai pārdošanas prognozes un nav garantiju par pārdošanu. Organizācijai izdarot iepirkumu ir ekonomiski jāaprēķina, cik liela būs „ejošās” kategorijas modeļu apgrozījums un peļņa. Tad ņemot vērā organizācijas mērķus un uzdevumus, var noteikt „riska” grupas iepirkuma apjomu, cik lielu šo grupu var atļauties un cik lielai tai vajadzētu būt. Varbūtējā pārdošanas apjomu palielināšana notiek uz „riska” grupas modeļiem. „Ejošajai” apavu kategorijas peļņai vajadzētu nosegt „riska” grupas iegādes izmaksas, kas varētu būt bezzaudējuma punkts visam uzņēmumam. Tad teorētiski ir liela varbūtība, ka organizācija pat pie visneveiksmīgākās sezonas varētu nenest zaudējumus.
Darba mērķis ir izpētīt produkta pilnās pašizmaksas veidošanu un tās nozīmi iepirkuma politikā. Precīza pašizmaksas noteikšana nodrošina pareizu peļņas aprēķinus.
Darbā tiks pētīts apavu mazumtirdzniecības tīkla:
cenu politikas mērķi un metodes iepirkuma procesā;
pašizmaksa pa kategorijām;
peļņas likme;
peļņas/zaudējuma punkts.
Darba uzdevums ir:
noskaidrot iepirkšanas procesa pamatprincipus;
aprēķināt pašizmaksu pa kategorijām;
aprēķināt peļņas likmi;
aprēķināts kopējais peļņas/zaudējuma slieksnis visam iepirkumam.
Darbā tiks ņemt vērā tikai ekonomiskais aspekts no pašizmaksas viedokļa. Netiks apskatīti pārdošanas, mārketinga, ārējās vides jautājumi un citi līdzīgi aspekti, kas varētu ietekmēt pašizmaksas nozīmi iepirkuma procesā.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1189235
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register