Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:439494
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.02.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 3 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pasūtījuma apstrādes un izpildes mērķi un priekšnosacījumi    4
2.  Pasūtījumu apstrāde    7
3.  Pasūtījumu izpilde    9
3.1.  Pasūtījumu izpildes process un svarīgākie nosacījumi    9
3.2.  Pasūtījumu izmaksas    10
3.3.  Pasūtījumu izpildes laiks    10
4.  Pasūtījuma apstrādes un izpildes norise    11
  Izmantotie avoti    13
Extract

3.2. Pasūtījumu izmaksas
„Pasūtījuma izmaksas eksistē visos loģistikas kanāla posmos. Tās saistītas ar personāla, kurš noformē pasūtījumus, darba samaksu, telpu un aprīkojuma uzturēšanas izmaksām, kā arī pasūtījuma nosūtīšanas izmaksām piegādātājiem. Pasūtījuma nosūtīšanas izmaksas atkarīgas no izmantotā informācijas pārraides veida un var svārstīties plašās robežās, sākot no vislētākā veida, nosūtot pasūtījumu pa pastu, līdz visdārgākajam, kad pasūtījumu veic, balstoties uz elektroniskās datu apmaiņas sistēmu. (Sprancmanis, 2003, 56)

3.3. Pasūtījumu izpildes laiks
„Pasūtījumu izpildes laiks ir laiks no pieprasījuma iesniegšanas līdz pasūtījuma saņemšanas momentam. Tas sastāv no galvenajiem elementiem:
• sakaru (pasta, telefona, faksa) ilgums,
• pasūtījuma piegādes noformēšanas laiks (pavadzīme, samaksa, pārbaude),
• nokomplektēšanas un sagatavošanas laiks (izņemot no noliktavas krājumiem, iepakot, sakomplektēt ar kravu dotajā virzienā),
• transportēšanas laiks.” (Sprancmanis, 2003, 123)
Šajā procesā būtiska ir pasūtījuma izpildes laika saīsināšana, kas ne tikai nodrošina servisa līmeņa palielināšanos pircējam, bet arī apgrozījuma laika samazināšanos pārdevējam un līdz ar to darbības efektivitātes palielināšanos. „Samazinot pasūtījuma piegādes laiku uz palielinātu pasūtījuma izmaksu bāzes, var palielināt uzņēmumā kopējo servisa līmeni. Lai noteiktu nepieciešamo servisa līmeni konkrētā uzņēmumā, nepieciešams veikt eksperimentu, veidojot statistiku par ieņēmumu līmeni uzņēmumā, ja tiek mainītas servisu nodrošinošās glabāšanas, transportēšanas un pasūtījuma izmaksas.” (Sprancmanis, 2003, 130)

Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1238539
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register