Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:353056
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 27 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Saturs    3
  IEVADS    4
1.  LATVIJAS UN BEĻĢIJAS IZGLĪTĪBAS SISTĒMAS    6
1.1.  Latvijas izglītības sistēmas raksturojums    7
1.2.  Beļģijas izglītības sistēmas raksturojums    8
1.3.  Latvijas un Beļģijas izglītības sistēmu salīdzinājums    10
2.  SPORTA STUNDU SATURS    12
2.1.  1. Nodarbība    15
2.2.  2.Nodarbība    20
2.3.  3.Nodarbība    26
3.  VĒRTĒŠANAS PARAMETRI UN KRITĒRIJI    33
  Rezultāti un priekšlikumi    38
  SECINĀJUMI    39
  INFROMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    40
  Anotācija    42
  Apliecinājums    44
  Diplomdarba vērtēšana    45
Extract

Izglītības nozīmīgumu cauri laikiem jau izsenis ir atspoguļojoši dažādi vēstures notikumi, kur lielu lomu izšķirošos brīžos ir spēlējuši izglītoti cilvēki jeb sava aroda pratēji. Tomēr būtiski, ka kādas konkrētas izglītības iegūšana un diploma saņemšana pati par sevi vēl neliecina par šī cilvēka turpmākajām spējām un kompetenci absolvētajā studiju virzienā. Mācīšanās tikai tādēļ, ka to prasa vecāki vai tāds ir sabiedrībā valdošais standarts, parasti nerada interesi par skolā apgūstamajiem priekšmetiem, tādējādi arī panākumi un gandarījuma sajūta izpaliek. Savukārt savu spēju un varēšanas apzināšanās, paša mērķu nospraušana ir tā, kas skolēnā iededz degsmi apgūt ko zināmu padziļinātāk vai jaunu pat tad, ja to, iespējams, pat formāli neprasa konkrētais mācību saturs un paredzētā programma.
Izglītības sistēma gan Latvijā, gan pasaulē mainās, jo mainās arī paši skolēni un skolotāji. Gan mēs paši, gan iestādes, tostarp skolas, savā ikdienā ievieš dažādus digitālus risinājumus un rīkus, kas atvieglo procesus un paplašina redzes loku. Ja vēl pirms 25 gadiem par lielākajiem sporta sasniegumiem varējām dzirdēt tikai labi ja ik vakara ziņās, tad šobrīd digitālās tehnoloģijas ir tās, kas informāciju mums ļauj meklēt un tvert tiešsaistē, ļauj sekot līdzi notikumiem pasaulē no dažādām atrašanās vietām. Šis arī ir tas fenomens, kas paskaidro, kādēļ mūsdienu skolēni tiek uzskatīti par zinošākiem dažādās tēmās, nekā tas ir bijis, piemēram, pagājušā gadsimta beigās. Tas ir skaidrojams ar brīvo tehnoloģiju un informācijas pieejamību. Ja skola ir tā vieta, kur skolēns uzzina kaut ko jaunu, tad internets ir tas, ar kura palīdzību šīs zināšanas var kļūt tikai padziļinātākas. Jautājums ir tikai tas, kura tēma skolā ir radījusi interesi konkrētajam skolēnam un ko viņš vēlas pētīt padziļināti. …

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register