.
Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:402006
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Patērētāja iepirkšanās paradumi   
2.  Patērētāja lēmuma pieņemšanas process   
2.1.  Patērētāja rīcība un lēmuma pieņemšanas garīgais process   
2.2.  Patērētāja problēmu risināšana   
2.3.  Patērētāja pirkšanas lēmumu pieņemšanas procesa posmi   
3.  Pirkšanas lēmumu ietekmējošie faktori   
3.1.  Psiholoģiskie faktori   
3.2.  Sociālie faktori   
4.  Secinājumi   
Extract

Patērētājs ir būtne, kas iegūst un apstrādā informāciju, lai izdarītu lēmumu par to, kuru marku iegādāties tajā vai citā produktu kategorijā. Nevajag iedomāties, ka patērētājs ir tikai informāciju procesējošs automāts, kas izdara izvēli pēc izvēles tikai tāpēc, lai palielinātu savu apmierinātības pakāpi. Patērētājs ir sabiedrības loceklis, viņš ir sociāli saistīts ar citiem sabiedrības locekļiem, viņš ir aktīvs un radošs savā izvēles procesā.

Patērētāja izturēšanās ietver visu to darbību kopumu, kas saistīts ar produktu (preču, pakalpojumu un ideju) izvēlēšanos, iegādāšanos un lietošanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register

We use cookies. By continuing to use this site, you agree to the terms of use of cookies. Find out more.