Mūsdienās klienti ir ļoti atšķirīgi, prasīgi, individuāli un apķērīgi salīdzinājumā ar to, kādi tie bija iepriekš. Mūsdienu pasaulē viss vēlamais ir daudz vieglāk sasniedzams. Tagad varam novērot pieejamību tādām lietām, par kurām cilvēki kādreiz spēja vien sapņot. Tieši šī pieejamība un mūsdienu vienkāršība cilvēkos ir izraisījusi prasīgumu, sarežģījumu, tomēr arī saprātīgumu. Nevar apgalvot, ka informējot par savām vajadzībām, patērētāji melo, tomēr daudz būtiskākās bieži vien ir tieši vārdos neizsacītas vēlmes.
Mūsdienās nav nekas neparasts redzēt pilnīgi jaunas automašīnas, kuras gaida savu īpašnieku nākam ar iepirkumiem no zemo cenu pārtikas veikala, vai nocenoto zīmola preču veikala plauktā redzēt dārgas, zināma brenda somiņu.…