Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:443166
 
Evaluation:
Published: 24.08.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Extract

Ikdienā katrs no mums ir patērētājs un mūsdienu plašajā preču un pakalpojumu klāstā ikvienam var nākties saskarties ar situāciju, kad esam iegādājušies preci/pakalpojumu , kas neatbilst kvalitātes standartiem. Tieši tāpēc šķiet svarīgi noskaidrot, kā patērētājiem šādās situācijās rīkoties un kādas ir viņu tiesības, iegādājoties kādu preci vai pakalpojumu un to, kā risināt radušos strīdu ar preces/pakalpojuma pārdevēju, ja ir atklāts kāds defekts vai nepilnība.
Problēma nereti ir tajā, ka daudzi cilvēki savas tiesības nezin un tāpēc preču pārdevējiem vai ražotājiem viņus ir daudz vieglāk piemuļķot un gūt labumu no šīs situācijas. No tā, cik zinošs ir pircējs, ir atkarīgs vai viņš saņems to, ko vēlējās. Tāpēc svarīgi zināt, kā pareizi sastādīt un iesniegt pieteikumu par preces neatbilstību likumā minētajam, kā arī to, ka ekspertīzi var pieteikt ne tikai pārdevējs , bet arī pats patērētājs. Situācijā, ja pārdevējs atsakās vai neuzskata par nepieciešamu pildīt savus pienākumus, tad patērētājs var griezties Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, turpmāk tekstā PTAC.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1364779
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register