Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:475783
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.01.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  PTAC darbība Latvijā    4
  PTAC darbība Jelgavā    5
  Preču drošums    8
  Patērētāju apmācība    12
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Droša prece ir jebkura prece, kas normālos vai paredzamos lietošanas apstākļos, arī paredzamajā lietošanas laikā un - attiecīgā gadījumā - pakalpojuma sastāvā, ievērojot uzstādīšanas un uzturēša-nas prasības, nerada risku vai rada tādu minimālu ar preces lietošanu saistītu risku, kurš uzskatāms par pieļaujamu un atbilst augstam drošuma, cilvēka dzīvības, veselības un personas mantas, kā arī vides aizsardzības līmenim. Nepārtikas preču tirdzniecības veikalos precēm gandrīz vienmēr tiek pievienota informācija par preces lietošanu. Visizplatītāk ir pievienot rakstisku informāciju – gan lietošanas noteikumus, gan specifiskus brīdinājumus ( tos biežāk pievieno atsevišķām precēm).Dažos veikalos ir vērojami uzraksti, ka nopirkto preci nemaina un atpakaļ nepieņem. Parasti tas tiek pamatots ar likumdošanu vai arī tiek sniegts skaidrojums, ka paziņojums neattiecas uz pamatotām pretenzijām par preces kvalitāti vai drošumu. Biežāk šādi paziņojumi sastopami veikalos, kas tirgo preces skaistumam un veselībai.lielākajā daļā uzņēmumu pircējiem netiek dotas likumīgās tiesības pašiem izvēlēties kompensācijas veidu. Visticamāk, ka arī paši pircēji nezina savas tiesības un pieņem tirgotāju piedāvātās iespējas. Tirgotāji to labprāt izmanto un risina jautājumu sev vēlamākā veidā. Gadījumā, ja tirgotāji paši pamana preces kvalitātes vai drošuma trūkumu, viņi nav vienaldzīgi, bet reaģē un rīkojas saskaņā ar uzņēmumā pieņemtajiem nosacījumiem. Tātad, tirgotāji cenšas sekot tam, lai viņu veikalos tiktu pārdota kvalitatīva un droša prece. Visbiežāk nekvalitatīvā vai nedrošā prece tiek sūtīta atpakaļ ražotājam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register