Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:358803
 
Evaluation:
Published: 10.08.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Extract

Patērētāju lēmumu pieņemšanas process sastāv no vairākiem soļiem, līdz tiek pieņemts pirkuma lēmums. Lēmumu pieņemšana ir process, kurā patērētājs izlemj kuru produktu vai pakalpojumu iegādāties no visa piedāvājumu klāsta, apsverot un izvērtējot visus alternatīvos piedāvājumus. Kad tiek nolemts veikt pirkumu, tas ir ekonomisks lēmums, kurā lielu lomu spēlē tas, ko pircējs sagaida no šī pirkuma. Pirkuma lēmumu ietekmē arī katra indivīda psiholoģiskās īpašības.
Pārsvarā pieņemot pirkuma lēmumu, ikviens cilvēks iziet cauri šiem posmiem, retāk ir gadījumi, kad pēc vajadzības rašanās uzreiz tiek veikts pirkums, neizvērtējot alternatīvas un nevācot informāciju par nepieciešamo preci vai pakalpojumu.
Ikdienā mēs visi pieņemam neskaitāmus lēmumus. Bieži vien tie tiek izdarīti, īpaši nodomājot par to kā notiek šis lēmumu pieņemšanas process un no kā tas sastāv. Pamatā vienmēr pastāv izvēle starp diviem vai vairāk variantiem, no kuriem mums ir jāaizvēlas vispiemērotākais. Lēmuma pieņemšana nozīmē arī izšķirties- pirkt vai nepirkt konkrēto lietu, apsverot cik tā ir noderīga. Mūsdienās ļoti reti ir sastopama situācija, kad nav no kā izvēlēties, pārsvarā visur pastāv vairāki varianti- līdz ar to patērētājiem ir nepieciešams izdarīt izvēli.
Katra pircēja rīcība tirgū ir atšķirīga un tādi ir arī šīs rīcības motīvi. Lai piesaistītu klientus ir nepieciešams saprast, kas motivē pircējus iegādāties konkrētās preces vai pakalpojumus un kā katrs uzņēmums var to sekmēt.

KOPSAVILKUMS
Ikviena uzņēmuma darbība un panākumi ir atkarīgi no apmierinātiem klientiem, kuri vēlas izmantot šī uzņēmuma pakalpojumus arī turpmāk. Šajā nodaļā autors iepazīstina ar teoriju par patērētāju uzvedību, tiek apskatīti to ietekmējošie faktori, kā arī pakalpojumu kvalitātē. Nodaļas otrajā daļā tiek apskatīts- kā veidot patērētāju apmierinātību un to, kā piesaistīt un saglabāt klientus.
Pakalpojumu sfērā pircēji savu izvēlēto uzņēmumu maina retāk nekā preču tirgū. Pakalpojumu saņemšana salīdzinājumā ar preču pirkšanu ir riskantāka, līdz ar to patērētāju apmierinātība ir ļoti svarīga. Klienta neapmierinātība ar konkrētu pakalpojumu var būt iemesls pāriešanai pie cita uzņēmuma. Cilvēki pirks pakalpojumus, kamēr būs ar tiem apmierināti.
Patērētāju apmierinātība ir atkarīga no katra indivīda uztveres- kā pakalpojuma sniegums un kvalitāte atbilst gaidītajam.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1380238
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register