Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:160620
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.06.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  ANALĪTISKAIS APSKATS    7
1.1.  Patērētāju rīcības un lēmuma pieņemšanas procesa teorētiskie aspekti    7
1.2.  Patērētāju rīcību ietekmējošie faktori    8
1.3.  Apkures, ventilācijas un kondicionēšanas sistēmu biznesa specifika    11
2.  PĒTĪJUMA REZULTĀTI    13
2.1.  Apkures, ventilācijas un kondicionēšanas nozares attīstības tendences Latvijā    13
2.2.  Aptaujas anketas rezultāti    14
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    19
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN INFORMĀCIJAS AVOTU SARAKSTS    20
  PIELIKUMI    22
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Studiju darba izstrādes gaitā ir izdarīti šādi secinājumi:
1. Apkures, ventilācijas un kondicionēšanas nozare ir salīdzinoši neatkarīga un to neietekmē tādi patērētāju demogrāfiskie rādītāji kā vecums un izglītības līmenis, dzimums vai dzīves vieta. Nozare ir patstāvīga un patērētāju uzvedību faktori nemainās saistoši ar minētajiem rādītājiem.
2. Apkures, ventilācijas un kondicionēšanas nozarē patērētāji kā svarīgākos atzīst ekonomiski izdevīgākos faktorus – iekārtu un sistēmu ekspluatācijas izmaksas un kalpošanas laiku, kā arī inovācijas.
3. Mazāku nozīmi apkures, ventilācijas un kondicionēšanas nozarē patērētāji piešķir tādām vērtībām kā cena, zīmola atpazīstamība, un iekārtu pārdošanas akcija.
4. Arvien lielāka nozīme informācijas iegūšanai patērētāju vidū ir tiešsaistes avotiem, piemēram, meklētājprogrammām un salīdzināšanas vietnēm. Mazāka ietekme izvēles izdarīšanās ir reklāmām plašsaziņas līdzekļos (radio, televīzija un prese).
Balstoties uz izstrādātajiem secinājumiem, tiek izvirzīti šādi priekšlikumi:
1. Izstrādājot reklāmas kampaņas patērētāju piesaistīšanai, apkures, ventilācijas un kondicionēšanas nozares tirgvedības speciālistiem būtu jāņem vērā, ka kampaņas nav jāfokusē uz kādu konkrētu patērētāju demogrāfisko mērķa auditoriju .
2. Apkures, ventilācijas un kondicionēšanas nozares tirgvedības speciālistiem būtu jāliek uzsvars uz iekārtu ilgtspēju un ekonomisko izdevīgumu, jo tie ir noteicošie faktori patērētāju vidū, izdarot iekārtu izvēli.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register