Nr. |
Chapter |
Page. |
1. |
Firmas piedāvājuma pozicionēšana automašīnu tirgū |
3 |
1.1. |
Diferenciācijas pazīmes, kuras ir izmantotas reklāmas ziņojumos, lai pozicionētu automašīnu piedāvājumu tirgū |
3 |
1.2. |
Automašīnu pozicionēšanas stratēģijas, kādas izmantotas reklāmas ziņojumos |
3 |
1.3. |
Novērtējums, ņemot vērā konkrētā masu medija mērķa auditoriju |
4 |
2. |
Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi |
5 |
2.1. |
Konkurējošo firmu realizētie mārketinga pasākumi |
5 |
2.2. |
Veikto mārketinga aktivitāšu vērtējums |
6 |
2.3. |
Secinājumi |
8 |
3. |
Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze |
9 |
3.1. |
Starpfirmu konkurence |
9 |
3.2. |
Jaunu firmu ienākšana nozarē |
10 |
3.3. |
Aizstājējpreces parādīšanās |
10 |
3.4. |
Piegādātāju tirgus vara |
11 |
3.5. |
Pircēju tirgus vara |
11 |
4. |
Apģērbu veikala Sasch mobilā mārketinga stratēģijas realizācija |
12 |
4.1. |
Informācijas nodošanas līdzeklis |
12 |
4.2. |
Piedāvājuma noformējums |
13 |
4.3. |
Patērētāja apkalpošana |
13 |
4.4. |
Laika izvēle |
13 |