Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:699359
 
Author:
Evaluation:
Published: 24.09.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Firmas piedāvājuma pozicionēšana automašīnu tirgū    3
1.1.  Diferenciācijas pazīmes, kuras ir izmantotas reklāmas ziņojumos, lai pozicionētu automašīnu piedāvājumu tirgū    3
1.2.  Automašīnu pozicionēšanas stratēģijas, kādas izmantotas reklāmas ziņojumos    3
1.3.  Novērtējums, ņemot vērā konkrētā masu medija mērķa auditoriju    4
2.  Savstarpēji konkurējošu automašīnu firmu mārketinga pasākumi    5
2.1.  Konkurējošo firmu realizētie mārketinga pasākumi    5
2.2.  Veikto mārketinga aktivitāšu vērtējums    6
2.3.  Secinājumi    8
3.  Eiropas auto tirgus konkurences vides priekšrocību pamatojuma analīze    9
3.1.  Starpfirmu konkurence    9
3.2.  Jaunu firmu ienākšana nozarē    10
3.3.  Aizstājējpreces parādīšanās    10
3.4.  Piegādātāju tirgus vara    11
3.5.  Pircēju tirgus vara    11
4.  Apģērbu veikala Sasch mobilā mārketinga stratēģijas realizācija    12
4.1.  Informācijas nodošanas līdzeklis    12
4.2.  Piedāvājuma noformējums    13
4.3.  Patērētāja apkalpošana    13
4.4.  Laika izvēle    13
Extract

Kā piemēru var minēt jauno LEXUS automašīnu IS 250. Tās ražotājs reklāmā uzsver, ka Lexus ir kā simbols nepārtrauktai attīstībai un tieksmei pēc augstākajiem autobūves standartiem. Jaunais IS 250 sevī apvieno modernu dizainu un pēdējos zinātnes sasniegumus tehnoloģijā. Tā ir nepārspējama kvalitāte, kas līdzinās ideāli noslīpētam dārgakmenim un izpaužas pat sīkākajās detaļās. IS 250 pārliecinoši iekļaujas apkārtējā vidē un kļūst par neatņemamu tās sastāvdaļu.

Ja iepriekšējā reklāmā tika uzsvērta automašīnas kvalitāte un tehniskie parametri, tad nākamā kā pozicionēšanas līdzeklis ir cena. Sestās sērijas BMW reklāmā ir uzsvērta automašīnas cena, kura akcijas laikā ir daudz mazāka kā parasti. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register