Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:801470
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Used
Extract

Skaņas
• Pedagogs vairākas reizes pēc kārtas izrunā divas skaņas. Svarīgi, lai bērns redzētu pedagoga seju. Bērns klausās, atkārto un cenšas iegaumēt skaņas skanējumu.
• Pedagogs aiz ekrāna nosauc pēc kārtas skaņas, parādot attiecīgo skaņu tabulā, izmantojot
atšķiršanas metodi. Bērns uzmanīgi klausās, atkārto un mēģina atcerēties skaņas skanējumu.
• Bērns izrunā dažas reizes skaņas, cenšoties ieklausīties savas balss skanējumā, parāda runāto skaņu tabulā.
• Pedagogs dažas reizes pēc kārtas nosauc 2 vai 3–5 skaņas, neparādot tabulā. Bērns atkārto
• un parāda nosaukto skaņu tabulā. Pedagogs sauc skaņas aiz ekrāna. Bērnam jāatkārto un
jāparāda nosauktā skaņa tabulā.
• Pedagogs sauc skaņas jauktā kārtībā. Bērnam jāsaklausa, jāatkārto un jāparāda tabulā nosauktā skaņa. Ja bērns kļūdās, tad tiek atkārtotas iepriekšējās darbības. Bērns salīdzina skaņu skanējumu, uztver atšķirības, iegaumē tās.
• Pie nākamajām skaņām pāriet arī tajā gadījumā, ja bērns ir kļūdījies.
• Pakāpeniski no tabulā esošajām skaņām atšķiršanai doto skaņu skaitu var palielināt.
• Kad bērns ir iemācījies atšķirt ar dzirdes palīdzību dažādas skaņas, viņam māca atpazīt
šīs skaņas ar dzirdi bez atbalsta un tabulām.

Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register