SECINĀJUMI
1. Internets ir alternatīvs komunikāciju, multimediju un uzņēmējdarbības veids, kurā vienīgās robežas pastāv autortiesību jomā.
2. Viens no galvenajiem peļņas faktoriem internetā ir reklāma. Tā dod iespēju ne tikai pelnīt ar apmeklētāju palīdzību, bet arī parādīt savu nišu pasaulei un iegūt atpazīstamību.
3. Jebkurā lietā ir svarīgi veikt darba analīzi, it īpaši tas ir svarīgi biznesa jomās, kas saistītas ar e – komerciju, jo no tā var izdarīt secinājumus kādas aktivitātes veikt tālāk.
4. Interneta vidē pastāv neskaitāmas peļņas iespēju metodes, kuras izmanto tūkstošiem cilvēku. Galvenais uzsākot jau esošu biznesa sfēru ir būt unikālam, jo nekur nav tik lielas konkurences kā tiešsaitē.
5. Vairumā gadījumu, lai uzsāktu pelnīt internetā ir vajadzīgs minimāls sākumkapitāls. Šādi nosacījumi dod iespēju nodarboties ar uzņēmējdarbību ikvienam, kam ir pieejams dators un internets.
6. Katra peļņas veida beigās tika apkopoti 4 veidu dati (Metodes izmaksas, ieguldāmais darbs, sagaidāmā peļņa un nepieciešamais zināšanu līmenis), kurus izvērtējot, ir iespēja sadalīt tos 3 līmeņos kā efektīvākos peļņas veidus:
1) Azartspēles un Naudas ieguldīšana
2) “Pay per click” metode, peļņa ar blogu, partnermārketinga programma un interneta tirdzniecības tīklu izmantošana
3) Domēnu un mājaslapu tirdzniecība, produkta vai servisa pārdošana un krāpniecība
7. Veidojot šo kursa darbu esmu ieguvis zināšanas par populārākajiem peļņas veidiem interneta vidē, kurus turpmāk plānoju izmantot gan bakalaura darbā, gan veidojot pašam savu interneta biznesu.
…