Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:520514
 
Evaluation:
Published: 13.12.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Teorētiskā daļa    4
1.1.  Personāla apmācību un attīstības būtība    4
1.2.  Personāla apmācību un attīstības organizēšanas posmi    5
1.3.  Personāla apmācību un attīstības metodes    10
2.  Praktiskā daļa    14
2.1.  Uzņēmuma “KABATA” apraksts    14
2.2.  Personāla apmācību un attīstības procesu analīze uzņēmumā “KABATA”    16
2.3.  Personāla apmācību un attīstības procesu novērtējums un galvenās problēmas    19
2.4.  Personāla apmācību un attīstības procesu pilnveidošanas iespējas    21
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
  Pielikums    26
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Gan personāla apmācības, gan arī personāla attīstība ir sistemātiski plānots darbības veids, kā rezultātā tiek uzlabotas darbinieku prasmes, zināšanas un kompetences, kas ir nepieciešamas, lai efektīvi veiktu savu darbu, tomēr atšķirīgs ir šo procesu pielietojums un mērķis, kas ir jāsasniedz ar šo procesu pielietojumu.
2. Bieži vien netiek ņemta vērā atšķirība starp procesiem: apmācību un attīstību. Galvenā atšķirība ir tā, ka apmācības tiek koncentrētas uz to, lai darbinieks apgūtu konkrētas zināšanas un prasmes, lai veiktu noteiktu darbu. Turpretim, attīstības mērķis ir pilnveidot darbinieku ilgtermiņā.
3. Profesionālās apmācības process ir loģisku, savstarpēji cieši saistītu pasākumu kopums, kas nozīmē, ka katram procesa posmam ir jāpievērš īpaša nozīme. Ja tiks pieļauta kāda kļūda kaut vienā no procesa posmiem tad pastāv ļoti liela iespēja, ka netiks sasniegts mācību procesa mērķis.
4. Uzņēmumā “KABATA” personāla apmācību un attīstību process ir diezgan smalki sakārtots. Tas nozīme, ka mācību procesā tiek ņemti vērā visi apmācību procesa etapi, t.i., mācību vajadzību noteikšana, mācību plānošana, mācību plāna īstenošana un mācību rezultātu novērtēšana.
5. Par mācībām uzņēmumā “KABATA” galvenokārt atbildīgs ir mācību centrs jeb akadēmija un katras struktūrvienības vadītājs. Kad struktūrvienības vadītājs ir saskatījis mācību vajadzību vai konstatējis kādu problēmu, viņš vēršas pie mācību centra darbiniekiem, kur viņam sniedz palīdzību un atbalstu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register