Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:844199
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.10.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Personāla motivācija ekonomikas lejupslīdes apstākļos    4
1.  Motivācijas metodes un programmas    7
1.1.  Mērķa noteikšana    7
1.2.  Darbinieku motivācija    8
1.3.  Darbinieku novērtēšana    9
1.4.  Darbinieku pārraudzība    9
1.5.  Darbinieku atalgojuma sistēma    10
  Secinājumi    12
  Izmantotās literatūras saraksts    13
Extract

SECINĀJUMI
Lai organizācijas biznesa attīstība notiktu veiksmīgi, ir nepieciešami augsti kvalificēti darbinieki, kuri ir spējīgi strādāt efektīvi. Tāpēc ir jādomā par darbinieku apmierinātību ar darbu – par motivāciju strādāt attiecīgajā uzņēmumā un lojalitāti, par darba vidi, vadītāju attieksmi pret darbiniekiem, motivēšanas paketēm, darbinieku novērtēšanu, mērķu izvirzīšanu, uzņēmuma reputāciju kopumā. Cilvēki ir dažādi un dažādas ir viņu vajadzības, tāpēc motivēšanas metodēm jābūt dinamiskām un elastīgām, piemērotām vajadzību plašajam klāstam. Jebkuru motivācijas metodi veicina mērķu noteikšana.
Balstoties uz mērķorientētas vadīšanas metodi, vadības uzdevums ir savienot organizācijas mērķus ar darbinieku mērķiem savā stratēģiskās plānošanas procesā, tādējādi nodrošinot organizācijai labāku rezultātu sasniegšanu. Līdz ar to darbinieki labāk izpratīs gan savu ieguldījumu kopējo kompānijas mērķu sasniegšanā, gan to, ka darbs komandā ir ļoti svarīgs.
Tāpat ir svarīgi novērtēt katra indivīda ieguldījumu, organizējot ikgadējās plānošanas un darba izpildes pārrunas, kurās gada sākumā tiek noteikti individuālie mērķi un uzdevumi, bet nākamā gada sākumā tiek novērtēts darba izpildījums.
Mērķu sasniegšanu veicina pārraudzība, noskaidrojot, kā dalībnieki analizē informāciju un pieņem lēmumu par turpmāko piepūli un rīcību. Organizācijas darbība noteiktā periodā ir jānovērtē, un šis vērtējums jāņem vērā nākamajā periodā. Pārraudzības mērķis ir noteiktā laikā nodrošināt vadītājus ar objektīvu informāciju par stāvokli organizācijā salīdzinājumā ar plānoto un attiecīgiem darbības rādītājiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register