Veidojoties demokrātiskai sabiedrībai Latvijā un ekonomikai stingri virzoties tirgus virzienā, uzņēmumos un iestādēs aizvien vairāk palielinās menedžmenta loma.
Attīstoties tirgum, klientu saglabāšana kļūst arvien svarīgāka, izceļot veiksmīgākās uzņēmējsabiedrības un kļūstot par primāro stratēģiju tirgus daļas paplašināšanā. Patlaban bieži vien ir kā trīs atsevišķas, līdz galam noformulētas lietas, kas tiek vadītas pilnīgi nošķirti cita no citas. Lai mārketings, klientu apkalpošana un kvalitātes programmas darbotos vienlaikus, tiem ir jābūt labāk koordinētiem, un attiecību mārketings nodrošina struktūru, kas tos savienotu. Lai panāktu lielāku uzņēmuma peļņu, jādomā par personāla vadību un problēmām, kas ir saistītas ar šo procesu.
Ikvienam cilvēkam piemīt potenciālas iespējas sniegt ļoti daudz savam uzņēmumam. Darbinieki ir galvenais spēks, uz kuru jābalstās ikvienam uzņēmumam. Darbinieki ir tie, kuri aiznes uzņēmuma tēlu (imidžu) līdz klientiem. Darbinieki ir tie, kuri ar savu veikumu ceļ uzņēmuma efektivitāti, darba kvalitāti, veicina korporatīvo attiecību veidošanos. Tas ir spēks, kam jāpievērš īpaša vērība. Nevar atstāt neizmantotus tādus iedarbības līdzekļus, kā, piemēram, motivācija, apmācība, virzība un darba vide. Indivīds vislabāk strādā labvēlīgā vidē, kur novērtē paveikto, jo tāda vide dod iespēju uzticēties, riskēt, radīt un attaisnot citu cerības, un tā pieaug katra cilvēka individuālā vērtība.…