Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:671624
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Personāla piesaistīšana Latvijā    5
1.1.  Personāla piesaistīšanas process    8
1.2.  Personāla piesaistīšana uzņēmuma iekšienē    10
1.3.  Personāla piesaistīšana ārpus uzņēmuma    10
2.  Personalvadīšana – tās vieta un loma Latvijas tautsaimniecībā    12
3.  Motivācija    15
3.1.  Cilvēki, kuri virzīti uz panākumiem    16
3.2.  Saskarsmes tipa cilvēki    16
3.3.  Uz varu orientēti cilvēki    17
3.4.  Abrahama Maslova vajadzību hierarhija    17
4.  Vadības problēmas    23
5.  Personālvadības teorētiskie aspekti    25
5.1.  Personāla rezervju veidošana    25
5.2.  Izglītošanas nozīme un iespējas uzņēmumā    27
5.3.  Personāla vērtēšanas iespējas un metodes    30
5.4.  Personāla vadības kultūra    32
5.5.  Personāla uzbūve    34
5.6.  Esošā personāla vadības sistēma    35
  Secinājumi un priekšlikumi    37
  Izmantotas literatūras un avotu saraksts    39
Extract

Veidojoties demokrātiskai sabiedrībai Latvijā un ekonomikai stingri virzoties tirgus virzienā, uzņēmumos un iestādēs aizvien vairāk palielinās menedžmenta loma.
Attīstoties tirgum, klientu saglabāšana kļūst arvien svarīgāka, izceļot veiksmīgākās uzņēmējsabiedrības un kļūstot par primāro stratēģiju tirgus daļas paplašināšanā. Patlaban bieži vien ir kā trīs atsevišķas, līdz galam noformulētas lietas, kas tiek vadītas pilnīgi nošķirti cita no citas. Lai mārketings, klientu apkalpošana un kvalitātes programmas darbotos vienlaikus, tiem ir jābūt labāk koordinētiem, un attiecību mārketings nodrošina struktūru, kas tos savienotu. Lai panāktu lielāku uzņēmuma peļņu, jādomā par personāla vadību un problēmām, kas ir saistītas ar šo procesu.
Ikvienam cilvēkam piemīt potenciālas iespējas sniegt ļoti daudz savam uzņēmumam. Darbinieki ir galvenais spēks, uz kuru jābalstās ikvienam uzņēmumam. Darbinieki ir tie, kuri aiznes uzņēmuma tēlu (imidžu) līdz klientiem. Darbinieki ir tie, kuri ar savu veikumu ceļ uzņēmuma efektivitāti, darba kvalitāti, veicina korporatīvo attiecību veidošanos. Tas ir spēks, kam jāpievērš īpaša vērība. Nevar atstāt neizmantotus tādus iedarbības līdzekļus, kā, piemēram, motivācija, apmācība, virzība un darba vide. Indivīds vislabāk strādā labvēlīgā vidē, kur novērtē paveikto, jo tāda vide dod iespēju uzticēties, riskēt, radīt un attaisnot citu cerības, un tā pieaug katra cilvēka individuālā vērtība.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1131389
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register