Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:822428
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Darbinieka kā personības novērtēšana    2
2.  Secinājumi par kadru menedžmentu    2
3.  Darbinieku grupu veidošana    2
4.  Darbinieku atlasīšanas veidi    3
4.1.  Priekšdarbi pirms intervijas    3
4.2.  Atsijāšana    5
4.3.  Intervija: formālā un neformālā    5
4.4.  Atlases testēšana    6
4.5.  Pēdējā pārbaude    6
5.  Personāla vadīšanas sistēmas    7
6.  Darbinieku novērtēšana    9
6.1.  Kritēriji darbinieku novērtēšanā    9
6.2.  Objektivitāte vērtēšanas procesā    9
7.  Darbinieku apmācība    11
7.1.  Apmācības plānošana    13
7.2.  Profesionālās apmācības metodes    13
a)  Instruktāža    13
b)  Rotācija    13
c)  Coaching    13
d)  Lekcija    14
e)  Praktisko situāciju (case) apskatīšana    14
f)  Menedžmenta spēles    14
g)  Pašmācība    14
7.3.  Individuālā apmācība    14
7.4.  Grupu apmācība    14
8.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    16
Extract

Darbinieka kā personības novērtēšana

Cilvēciskais faktors – tas ir jēdziens, kas apzīmē cilvēka funkciju sabiedrībā un ko pēta dažādas sabiedriskās zinātnes. Cilvēciskais faktors – tie ir cilvēki, uzņēmumu un iestāžu darbinieki, kas apvienoti, lai kopīgi darbotos, struktūras plānā – tā pirmkārt ir personība, darba grupa, darba kolektīvs. Cilvēciskā faktora vadīšana pieprasa vadīšanas darbību saskaņošanu ar cilvēku uzvedības psiholoģiskajām likumsakarībām.
Vadītājs atrodas darba kolektīva psiholoģiskajā realitātē un vada darbiniekus, ievērojot cilvēku uzvedības psiholoģiskās likumsakarības. Minēto likumsakarību neievērošana noved pie psiholoģisko konfliktu rašanās, kas izsauc kadru maiņu, darba disciplīnas sagraušanu, darba ražīguma un izlaižamās produkcijas kvalitātes samazināšanos. Darba kolektīva vadīšana psiholoģiskā līmenī dod vadītājam daudzus veidus, lai pamudinātu cilvēku aktīvu darbību, atļauj viņam pilnīgāk izmantot kolektīva slēptās rezerves.
Cilvēkam kā sociālai būtnei ir piemītoša prasība būt personībai. Tā sociālums slēpjas tajā faktā, ka tas ir rezultāts saskarsmei ar citiem ļaudīm. Lai saprastu cilvēku kā personību, un pēc tam to vadītu, vajadzīgs sastādīt viņa īpašo skatu uz pasauli kopumā. Cilvēks savu pasaules uzskatu formulē saskarsmē ar citiem.
Pasaules psiholoģijas vēsture liecina par to, ka cilvēku novērtēšana pēc to temperamentiem dod vadītājam nepieciešamo padoto izprašanas un vadīšanas darba efektivitātes palielināšanas metodiku. Pie tam vajag vairāk ņemt vērā pozitīvās temperamenta iezīmes un pārvarēt negatīvās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1184658
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register