Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:846182
 
Evaluation:
Published: 22.09.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Per­son­ī­bas jēdziens un struk­tūra    5
2.  Per­son­ī­bas vei­došanas uz­de­vumi un me­to­des    11
3.  Per­son­ī­bas at­tīstī­bas fak­tori, to nozīme mā­cīšanās procesā    13
3.1.  Iedzim­tība    14
3.2.  So­ciālā vide    15
3.3.  Audz­i­nāšana    16
4.  Per­son­ī­bas at­tīstī­bas īpat­nī­bas dažādos vecum­pos­mos    19
4.1.  Jau­nā­kais sko­las vecums    20
4.2.  Vidē­jais sko­las vecums    22
4.3.  Ve­cākais sko­las vecums    23
5.  Pētī­jums, un tā rezul­tātu ap­kopo­jums    26
  No­beigums    28
  Lit­era­tūra un avoti    29
  Pieli­kumi    30
Extract

Mūs­di­enu audz­i­nāšanas mērķis ir vei­dot daudz­pusīgu, har­mon­iski at­tīs­tītu per­son­ību, re­spek­tīvi, palīdzēt cilvēkam iek­ļau­ties sabie­drībā un veici­nāt viņā pašat­tīstību.
Skolā peda­goìis­kais proc­ess jāvērš uz to, lai vei­dotu skolē­nos vēlēšanos un prasmi mā­cī­ties, kas sa­vu­kārt labi ietekmē per­son­ī­bas at­tīstību. Skolu un ģi­meni vi­eno kopīgs mērķis un audz­i­nāšanas prin­cipi - izaudz­i­nāt per­son­ību.
Par at­tīsti­bas pe­riodu dzi­ļāku priekšstatu sniedz vairākas psi­holoìi­jas un peda­goìi­jas apakšno­za­res. At­tīs­tī­bas psiho­lo­ģi­ja vei­do priekš­sta­tu par per­so­nī­bas at­tīs­tī­bas pa­ma­tiem.
Darbā dots vis­pārīgs per­son­ī­bas at­tīstī­bas raksturo­jums dažādu autoru kon­cep­ci­jās. Par teo­rē­ti­sko pamatu iz­man­toti I.Jur­genas, L.Žukova, A.Ļub­ļin­skas, A.Volk­ova un citu autoru darbi.
Pētī­juma priekšmets: at­tīstība.
Pētī­juma ob­jekts: mā­cību proc­ess.
Pētī­juma mērķis: iz­pētīt per­son­ī­bas at­tīstību dažādos vecum­pos­mos un to īpat­nī­bas mā­cīšanas procesā.
Hi­po­tēze: vi­tāla per­son­ī­bas at­tīstība lab­vēlīgi ietekmē mā­cīšanas procesu.
Uz­de­vumi: 1.iz­pētīt peda­goìisku un psi­holo­ģisku lit­era­tūru par pētāmo jau­tā­jumu;
2.anal­izēt per­son­ī­bas at­tīstību un me­to­des;
3.veikt pētī­jumu Ludzas pil­sē­tas ģim­nā­zijā;
4.anal­izēt iegūtos rezul­tātus un to nozīmi mā­cīšanas procesā.

Lai sas­niegtu darba mērķi un iz­pildītu iz­virzī­tos uz­de­vu­mus, tika iz­man­to­tas šādas pētīšanas me­to­des:
lit­era­tū­ras iz­pēte un anal­īze;
an­ketēšana;
rezul­tātu ap­kopošana.
Pēt­nieciskā darba bāze: Ludzas pil­sē­tas ģim­nā­zija.
Pēt­niecis­kais darbs sastāv no satura rā­dī­tāja, ievada, 5 nodaļām, 6 apakšnodaļām, no­beiguma, iz­man­to­tas lit­era­tū­ras un avotu sarak­sta un pieli­kumiem.
Darbā var iepazīties ar per­son­ī­bas at­tīstī­bas psi­holoģiju un tās īpat­nī­bām peda­goģis­kajā procesā.
Per­son­ība ir cilvēks ar savām so­ciāli no­sacī­tām un in­di­vidu­āli iz­teik­tām, prāta, gribas un jūtu īpašī­bām, ar savām spē­jām, tem­pera­mentu un raksturu. Per­son­ī­bas īpašī­bas no­saka vēs­turiski at­tīstī­jies ražošanas veids, sabiedriskā iekārta un cilvēku sabiedris­kās at­tiecī­bas.[7.45]…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register