Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:537586
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  PIESPIEDU PIEDZIŅA    6
2.  IZPILDU LIETAS IEVEŠANA    7
3.  ZVĒRINĀTS TIESU IZPILDĪTĀJS KĀ PIESPIEDU PIEDZIŅAS VEICĒJS    9
3.1.  Paziņojums par piedziņas vēršanu uz nekustamo īpašumu    9
3.2.  Nekustamā īpašuma novērtēšana    11
4.  ELEKTRONISKO IZSOĻU VIETNE    12
4.1.  Nekustamā īpašuma izsoles izziņošana    12
5.  IZSOLE    14
5.1.  Nekustamā īpašuma izsoles kārtība    15
5.2.  Izsoles akts un izsoles sekas    16
5.3.  Nekustamā īpašuma izsoles akta apstiprināšana    17
5.4.  Nenotikusi izsole un nenotikušas izsoles sekas    18
5.5.  Otrā izsole    20
5.6.  Spēkā neesoša izsole    21
5.7.  Kopīpašumā esoša nekustamā īpašuma pārdošana    21
  NOBEIGUMS    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Extract

NOBEIGUMS
Tā kā autora ikdiena nereti ir saistīta ar tiesu izpildītāju darbību, tad bija ļoti interesanti izpētīt tiesu izpildītāju teorētisko un praktisko pusi. Tagad autoram ir labāk izprotama tiesu izpildītaju darbība un tieši darbības, kuras veicamas vēršot piedziņu uz nekustamo īpašumu.
Tiesiskā valstī ikvienai personai ir pamats paļauties, ka valsts ne tikai nepārkāps tās pamattiesības, bet arī izveidos stabilu taisnīgu tiesību sistēmu, kas būs pietiekami efektīva, lai aizsargātu personas tiesības un brīvības.
Autors uzskata, ka sabiedrība ir pārāk maz informēta par tiesu izpildītajiem, konkrētāk, par atalgojuma pusi. Izstrādājot darbu, autors, vairākos informācijas resursos, saskārās ar to, ka vairums cilvēku uzskata, ka tiesu izpildītāji piemēro pārāk lielus piedziņas procentus un, līdz ar to, iegūst milzīgu atalgojumu. Autoraprāt, būtu nepieciešams plašāk informēt sabiedrību par to, kā veidojas tiesu izpildītāju atalgojums, proti: tiesu izpildītāju atalgojumu (takses) nosaka Ministru Kabineta apstiprinātie izcenojumi; likumā par tiesu izpildītājiem rakstīts, ka par katru amata darbību, ko veic zvērināts tiesu izpildītājs, kā arī par sniegto juridisko palīdzību viņam ir tiesības neatkarīgi no valsts nodevas ņemt atlīdzību; atlīdzības apmēru par zvērināta tiesu izpildītāja amata darbībām nosaka atbilstoši taksei; vienošanās par amata darbību atlīdzības apmēru, kas atšķiras no takses, ir aizliegta; zvērinātu tiesu izpildītāju amata atlīdzība apliekama ar pievienotās vērtības nodokli likumā “Par pievienotās vērtības nodokli” noteiktajā apmērā; par ekspertu pieaicināšanu, uzaicinājumu izsūtīšanu, par aprēķina sastādīšanu, par summu dalīšanu starp piedzinējiem un daudziem citiem ikdienas darbiem pēc noteikumiem tiesu izpildītājs var pieprasīt attiecīgi Ministru Kabineta apstiprinātiem izcenojumiem; izmaksu summa aug par darbībām, kas ir laikietilpīgākas, kā piemēram, mantas aprakstīšana, izsoļu izziņošana un paziņojumu piegādi utt. Ja ar šo informāciju būtu informēti pēc iespējas lielāka sabiedrības daļa, tad arī domas par tiesu izpildītājiem mainītos, jo, joprojām ir daļa sabiedrības, kura tiesu izpildītājus īsti nesaprot, nesaprot, ka tiesu izpildītājs ir tikai tiesas sprieduma izpildītājs, starpnieks starp piedzinēju un parādnieku.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register