Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:263322
 
Author:
Evaluation:
Published: 15.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads.   
2.  Tirgus analīze.   
3.  Pircēju rīcības analīze :   
  a)industriālais tirgus,   
  b)starpnieku tirgus.   
4.  Pircēju starpnieku tipi.   
5.  Reklāma.   
6.  Cenas noteikšana.   
7.  Kvalitātes politika.   
8.  Piemērs.   
  Kopsavilkums.   
  Priekšlikumi.   
Extract

Mūsdienās arvien lielāku uzmanību uzņēmumi veltī mārketingam.
Potenciālajiem pircējiem jeb patērētājiem ir vēlēšanās pēc konkrētas produkcijas vai pakalpojuma. Katram uzņēmumam ir jāapmierina cilvēku vajadzības. To var panākt nodrošinot vajadzīgo produktu par pareizu cenu īstajā laikā, vietā un daudzumā kopā ar precīzu informāciju. Tas jāizdara, ievērojot ierobežojumus, ko rada likumdošana, ekonomiskā situācija un konkurences apstākļi. To visu sauc par mārketingu.
Mārketings sevī ietver ne tikai pētījumus par preču un pakalpojumu tirgu, bet arī visu to objektu un subjektu, materiālu un nemateriālu vērtību tirgu, pēc kā sabiedrībā var būt pieprasījums, t.i., ideju, cilvēku, organizāciju u.tml., piedāvājuma un pieprasījuma likumsakarības.

Šī darba mērķis ir izanalizēt pircēja vajadzību izzināšanu un metodes, ar kurām tās precizē, kā arī izanalizēt pircēja rīcību katrā konkrētā gadījumā.
Jebkurš uzņēmējs cenšas sasniegt noteiktus mērķus , ražojot dažāda veida preces un pakalpojumus sabiedrībai un katra atsevišķa cilvēka vajadzību apmierināšanai.
Lai varētu šos mērķus realizēt , ir pareizi jāizvēlas darbības sfēra un produkts vai pakalpojums , kuru vēlas piedāvāt tālāk potenciālajam patērētājam.
Tātad , lai šī izvēle būtu sekmīga ir jāizprot tādi jēdzieni kā cilvēku vajadzības, pieprasījums , piedāvājums , kas ir galvenie tirgus mehānismi.
Cilvēku vajadzības ir ļoti daudzveidīgas, mainīgas un atkarīgas no konkrētiem apstākļiem vai situācijas kādā cilvēks atrodas. Cilvēks zemapziņā ir savu vajadzību vergs , bet apmierināt tās viņš spēj atkarībā no viņa rīcībā esošo līdzekļu daudzuma, t.i., atkarībā no spējām , sava darba rezultātiem un viņa rīcībā esošajiem materiālajiem līdzekļiem.
Cilvēku vajadzību apmierināšana veido kopējo tirgus pieprasījumu.

Pieprasījums ir daļa no cilvēku vajadzībām, kuras var apmierināt tikai uz viņa rīcībā esošiem līdzekļiem. ( piem., nopirkt mobilo telefonu , ja ir nepieciešamie naudas līdzekļi ).



Piedāvājums ir to preču kopums, kuras nonāk tirgū ar apmaiņas mērķi ( realizāciju ). Piedāvājuma un pieprasījuma samērs , no vienas puses nosaka tirgus cenas veidošanos , no otras , svārstās atkarībā no tirgus cenu izmaiņām ( dinamikas ).
Ar tirgus analīzi var izpētīt tos procesus, kuri veidojas preču apgrozības sfērā , un faktorus , kuri iedarbojas uz pieprasījuma un piedāvājuma veidošanos un nosaka ekonomiskās attiecības starp ražotājiem un patērētājiem ( pārdevējiem un pircējiem ).
Viens no svarīgākajiem tirgus attiecību analīzes uzdevumiem ir noteikt apstākļus , kuros tiktu sasniegta optimāla piedāvājuma un pieprasījuma attiecība tirgū. Tas mums ļauj uzzināt , kā konkrētā tirgū realizējas preču pircēju un pārdevēju attiecības , kādi apstākļi nosaka pieprasījuma un piedāvājuma veidošanos un attīstību perspektīvā.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register