Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:776467
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
Extract

Ievads.

Cik svarīga nozīme veiksmīgā mārketinga darbībā ir pircēju rīcību ietekmējošo faktoru izpētē? Šis jautājums ir mūsu darba pamatā.
Tirgus ekonomikas valstu pieredze pārliecinoši rāda, ka tikai izmantojot marketinga principus ir iespējama sekmīga ražošanas un realizācijas vadības problēmu atrisināšana, kā arī efektīva stratēģiju un taktiku izstrādāšana uzņēmumu darbībai tirgū.
Lai noteiktu, kas virza cilvēku rīcību, rosina viņus pieņemt kādus lēmumus ir nepieciešamas psiholoģiskas zināšanas. Lai atspoguļotu zinātniski pamatotu pieeju programmas izstrādāšanā un pētījumu veikšanā, ir jāiepazīstas ar marketinga pētījumu veikšanas teorētiskajiem aspektiem un pircēju interesējošo tirgus daļu.
Tādēļ darba pirmajā daļā mēs sīkāk papētīsim apstākļus, kas ietekmē cilvēku izvēli. Tālāk cilvēku apskatīsim kā potenciālu pircēju un noteiksim pircēju rīcības modeli. Lai mēs iegūtu pilnāku priekšstatu par pētījumu, kuru vēlamies veikt, pamatojoties uz teorētiskās literatūras analīzi, izskatīsim marketinga pētījumu būtību, stratēģiskās plānošanas posmus, aprakstīsim marketinga pētījumu virzienus un tirgus attīstības prognozēšanas metodes.
Darbam pievienoti pētījuma sagatavošanā izmantotās respondentu aptaujas anketas un pētījuma rezultātu paraugi.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register