Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:568041
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pircēju rīcības daudzveidība tirgū    5
2.  Pircēju rīcība patēriņa tirgū    6
2.1.  Pircēju rīcības modelis un faktori    6
2.2.  Pirkšanas lēmuma pieņemšana    10
2.3.  Elektroenerģētika kā prece patēriņa tirgū    13
3.  Pircēju rīcība biznesa tirgū    16
3.1.  Tirgus modelis, faktori un pirkšanas lēmuma pieņemšanas process    16
3.2.  Starpnieku tirgus īpatnības    20
3.3.  Elektroenerģētika kā prece biznesa tirgū    21
4.  Pircēju rīcība budžeta organizāciju tirgū    22
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    26
Extract

Pircējs ir viens no galvenajām tirgus sastāvdaļām. Pircēja rīcība ir atkarīga no tā vai prece viņam iepatiksies, vai viņš to nopirks, kas tādā veidā veicina pārdevēja biznesa pastāvēšanu. Mūsdienās tirgus ir tik tālu piesātināts ar precēm, ka pārdevējam ir jācenšas izprast un iepriekš jau zināt, kā potenciālais pircējs reaģēs uz iepirkšanās ierosinātājiem. Pircējam uzmanību piesaista sortiments, vizuālais pievilcīgums, noderīgums un lielā mērā reklāma, bet, lai pēc iespējas labāk tie “iedarbotos” uz pircēja rīcību, mārketingā lielu nozīmi ir ieguvusi pircēja rīcības modelēšana. Pircēja rīcība ir saistīta ar ārējo un iekšējo faktoru ietekmi, kura rezultātā rīcība ir nepārtraukt mainīga, kas jāņem vērā mērķtirgus noteikšanai.
Autors izvēlējās rakstīt šo darbu, lai labāk un vairāk izprastu, kādi ir pastāvošie tirgi, ar ko tie atšķiras un, protams, galvenais izzināt pircēja rīcību tirgū, kā tā veidojās, kādi ir galvenie noteicošie faktori, kas ir tas, kas nosaka, ka patērētājs iegādāsies tieši šo preci, bet nevis analogu. Kā arī autors uzskata, ka pašreizējos konkurences apstākļos, kad notiek cīņa par katru patērētāju ir jāzina, kādi faktori ietekmē pircēju rīcību, kas lielā mērā var nodrošināt iekarojot lielāku tirgu.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register