Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:474140
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.06.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība, tās nepieciešamība    6
2.  Reklāmas ētika    9
3.  Reklāmas un preces dzīves cikla mijiedarbība    14
3.1.  Preces dzīves cikla stadijas    14
3.2.  Reklāma un preces dzīves cikls    19
4.  Reklāmas mediju veidi un īpatnības    25
4.1.  Radioreklāma    25
4.2.  Reklāma pa pastu    31
4.3.  Reklāmas laikrakstos    35
4.4.  Reklāma televīzijā    39
4.5.  Pārējie reklāmas līdzekļi    43
4.5.1.  Reklāma tirdzniecības vietās    44
4.5.2.  Āra reklāma    45
4.5.3.  Reklāma uz transportlīdzekļiem    46
5.  Reklāmas informātiskā būtība    47
  Secinājumi un priekšlikumi    54
  Izmantotā literatūra    57
Extract

Mūsdienās reklāma kļuvusi par neatņemamu ikdienas sastāvdaļu. Tā mūs pavada it visur – braucot sabiedriskajā transportā vai ejot pa ielu. Reklāma redzama avīzēs un žurnālos, radio un televīzijā, uz preču iesaiņojumiem, apģērba gabaliem un reklāmu stabiem. Reklamē visu – ne tikai preces un pakalpojumus (sākot ar higiēnas precēm un beidzot ar bankām), bet arī idejas, vērtības, dzīves stilu. Reklamē, informē, ietekmē un arī piespiež.
Reklāmas kļūst uzbāzīgas. Ir jāļauj cilvēkam izvēlēties, bet ir gadījumi, kad mums nav tādas iespējas, nevar teikt, ka tas ir cilvēktiesību pārkāpums, bet kaut kas uz to pusi gan. Tādēļ reklāma kopumā nodara ļaunumu. Cilvēkam veidojas negatīva attieksme pret reklāmu.
Reklāma nodrošina saskarsmi starp ražotāju un patērētāju, pārdevēju un pircēju. Tās mērķis ir virzīt preci pie patērētāja. Kur ir tirgus, tur ir reklāma.
20. gadsimta beigās reklāma kļuvusi par multimiljardieru biznesu, kura apjomi strauji pieaug.
Saskarsme starp pircēju un pārdevēju ar reklāmas starpniecību aizvien pieaug, palielinās arī tās ietekme uz patērētāju. Taču pieaug arī reklāmas kritiķu skaits.
Cilvēki tagad dzīvo reklāmas iespaidā un kaut reizi mūžā ir iegādājušies preci, ko reklāmā redzējuši vai dzirdējuši par labu esam. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register