Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:414536
 
Author:
Evaluation:
Published: 21.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Extract

Šodien pircēju piesaiste, saglabāšana un skaita palielināšana ir ļoti būtiska uzņēmumam, lai varētu palielināt ienākumus. Tāpēc uzņēmumam ir jāizvērtē ar kādiem paņēmieniem ietekmēt un piesaistīt pircējus, jo no tā ir atkarīga uzņēmuma darbība, konkurētspēja ar citiem uzņēmumiem. Prasmīgi izmantojot dažādus līdzekļus pircēju uzvedības izpētei un pircēju piesaistei, uzņēmums var nostiprināt savu respektu un reklāmu starp pircējiem un citiem uzņēmumiem.
Šī darba tēma tika izvēlēta, jo tā ir saistoša, uzņēmumam ļoti būtiska no jaunu pircēju piesaistīšanas viedokļa. Jaunu pircēju piesaistes elementi ir ļoti dažādi savā darbībā un apvienojumā ar reklāmu, tie iznāk neatkārtojami, pircēju uzmanību piesaistoši un interesanti. Praktiskajā dzīvē šie elementi galvenokārt parādās kā krāsainas, uzkrītošas reklāmas gan ārpus uzņēmuma, gan iekšpusē tirdzniecības zālē vai veikalā. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register