Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Pirmās klases skolēnu vārdu krājuma bagātināšana literāro darbu iepazīšanas procesā latviešu valodas stundās

     

    Research Papers56 Pedagogy

8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:483942
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 47 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA    3
  Ievads    5
  Pētījuma hipotēze    6
1.1.  Runa un runas funkcijas    11
2.1.  Literāro darbu atlases principi    23
3.  Pētījums    30
3.1.  Pētījuma vispārīgs raksturojums    30
3.2.  Pētījuma gaita    31
  2.diagramma    41
  3.diagramma    41
  Secinājumi    42
  Literatūras un avotu saraksts    44
4.  Pielikumi    48
Extract

Secinājumi
1. Runa ir savstarpēji saistīta ar valodu. Valoda ir rakstzīmju kopums, taču runa ir šo zīmju pielietojums sarunās ar citiem, kā arī ar runas palīdzību cilvēks izzina priekšmetus un parādības, runa ir līdzeklis ar kuru cilvēki komunicē viens ar otru.
2. Bērnu runu var ietekmēt visdažādākie aspekti, tie var būt atkarīgi no vecumposma attīstības, no etniskās piederības, dzimuma, reliģiskās pārliecības, mantiskā, sociālās piederības, interešu u,c, viedokļa, taču galvenokārt, lai veicinātu skolēna spēju izteikties, skolotāja uzdevums ir veicināt viņa vēlmi izteikties, iedrošināt un paplašināt skolēna redzesloku par apkārtējo pasauli.
3. Analizējot dažādu autoru atziņas, var secināt, ka skolēniem jārada pozitīva un labvēlīga ar interesantām un dažādām metodēm bagātu nodarbību vide, lai skolēns būtu radošs un zinātkārs. Ja nebūs plānveidības un labvēlīga nodarbību vide, tad skolēnam veidosies nepatika pret mācību priekšmetu.
4. Skolēniem šajā sākumskolas posmā ir vairākas atbilstošas iezīmes, kuras ir raksturīgas tieši šim vecumposmam, tās ir tādas kā: pieaugušo atdarināšana (mīmika, žesti, frāzes u.c.), tādejādi skolotājam ir jābūt atdarināšanas vērtam un jābūt kā piemēram skolēnu acīs, kā arī šajā vecumposmā skolēni ir motivēti komunicēt un izteikt savas domas, tāpēc ir ar viņiem jārunā un jāstāsta par morāles un ētikas normām, jo pusaudžu gados tas vairs nebūs tik viegli.

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −12,27 €
Work pack Nr. 1376557
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register