Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:381035
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.10.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pirmsskolas izglītības mērķis un galvenie uzdevumi    4
1.1.  Pirmsskolas izglītības iestādes programmas raksturojums    6
2.  Pirmsskolas izglītības iestāde skolotāja pedagoģiskā procesa raksturojums    10
2.1.  Skolotāja profesionālā kompetence    13
2.2.  Pirmsskolas izglītības satura apguves plānotie rezultāti    15
3.  Informācijas tehnoloģijas pielietojums pirmsskolā    17
  Secinājumi    19
  Izmantotā literatūra un informācijas avoti    20
  Pielikumi    21
Extract

Secinājumi
1. P.i.i. skolotājai ir jāattīstīta katra bērna aktivitāti (ētiski estētisko, intelektuālo, fizisko), veidojot iekšēju vēlmi izzināt apkārtējo pasauli un apgūt pieaugušo radīto pieredzi. Bērnā
jāveido "ES" apziņa, kas balstīta uz savas rīcības, darbības, jūtu, vēlmju un interešu apzināšanu, uz savu spēju izpausmi aktīvā darbībā, ievērojot vispārcilvēciskās vērtības.
2. Skolotājai ir jāprot palīdzēt bērnam ticēt sev, apzināties sevi, gūt panākumus, izteikt sevi radošajā darbībā, būt saskarsmīgam, iejūtīgam, līdzjūtīgam, tikai tad skolotāja spēs virzīt bērna
individuālos iespaidus uz apkārtējās pasaules uztveri kopsakarībās, uz iespēju to dažādi attēlot vārdos, krāsās, skaņās, kustībās, dziesmās, dejās.
3. Skolotāja profesionālās kompetences saturs ietver zināšanas, prasmes un attieksmes,
kas nepieciešamas viņa profesionālajā darbībā. Tas ir zināšanas par personības
attīstību, mācību organizēšanu, savu mācību priekšmetu, saskarsmi un sadarbību;
prasmes mācīties un mācīt, motivēt, sadarboties un vadīt, risināt problēmas, kontrolēt
un vērtēt; attieksmes pret profesiju, skolēniem, vērtībām un problēmām.
4. Bieži ģimenes savus darbus pārliek uz skolas pleciem. Tas nav pareizi, jo starp vecākiem un
skolotājiem jābūt ļoti cieša sadarbība, vecākiem ir jāseko bērnu garīgajai pilnveidei un jāmotivē
viņus izglītoties, apgūt lietderīgas prasmes. Vecākiem ir jāizrāda interesi par savu bērnu
sekmēm. Tikai tad pedagogs spēs profesionāli attīstīt katrā bērna visas zināšanas, prasmes un
iemaņas.
5. Skolotāju nopelni ir mēģinājums pārveidot pedagoģisko darbu no ierastās zināšanas uz
attīstības veicināšanu. Tā virza bērna attīstību uz veiksmīgu skolas gaitu sākumu.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register