Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:819053
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.04.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 37 units
References: Used
Extract

Visu sabiedrisko attiecību problēmu kopsaucējs ir cilvēki, un komunikācijas uzdevums ir tuvināt šos cilvēkus un viņu viedokļus. Šie noteikumi ir spēkā neatkarīgi no tā, vai programmā ir paredzēts izmantot paziņojumu presei, organizācijas reklāmas kampaņu, sapulces vai arī kādu citu saziņas formu. Komunikācijai jābūt nepārtrauktai. Viena un tā paša satura vēstījums jāatkārto vairākas reizes, un tam jābūt rūpīgi pārdomātam laika, vietas un pasniegšanas metodes ziņā, un tā nosūtīšanai jāizmanto dažādi saziņas līdzekļi, ar kuru palīdzību to saņems dažādas auditorijas. [17, 557.lpp.]
Ir vairāki vēstījumu veidi:
1. apzināšanās vēstījumi – galvenais nolūks pievērst uzmanību, radīt atpazīstamību,
2. instrukciju vēstījumi – padomu sniegšana, zināšanu un prasmju radīšana,
3. pārliecināšanas vēstījumi – attieksmes un uzvedības radīšana.
Vēstījumam jābūt saprotamam – nesarežģītam, bez žargona izteicieniem un viegli uztveramam. Tam jābūt aktuālam un lokālam, lai piesaistītu auditorijas uzmanību informācijai, kura ir gan savlaicīga, gan saistīta ar pazīstamām vietām. Saturs jānoformē tā, lai informācija sniegtu atbildi uz jautājumiem, atbilstu auditorijas interesēm un rūpju objektiem un pilnvarotu auditorijas dalībniekus rīkoties savās interesēs. Bez tam vēstījuma stratēģijas veidošanā jāpievērš uzmanība četriem svarīgiem faktiem: [17, 560.lpp.]
1. Auditorija sastāv no cilvēkiem. Šie cilvēki dzīvo, strādā un atpūšas dažādās sociālās institūcijās, kuras atrodas pilsētās, priekšpilsētās, ciematos. Tādejādi katrs indivīds ir pakļauts ļoti daudzām ietekmēm, un komunikatora vēstījums parasti ir tikai pavisam sīks ietekmes avots,
2. Cilvēki mēdz lasīt, skatīties vai klausīties tikai tās komunikācijas ziņas, kuras pauž viņu uzskatiem radniecīgs idejas, vai arī tās, kuru saturā viņi ir ieinteresēti,
3. Saziņas līdzekļa izvēli rada atsevišķas grupas, piemēram, tie, kuri lasa Rīgas Laiku, diez vai lasīs Vakara ziņas,
4. Masu saziņas līdzekļiem ir dažāda ietekme uz indivīdu un kolektīva zināšanām, izturēšanos, attieksmi, un ne visus šīs ietekmes veidus iespējams viegli noteikt. Pārdomājot vēstījuma formu, jāņem vērā gan paredzētais, gan nejaušais vēstījuma satura efekts.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register