Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:946431
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  POLITISKĀS REKLĀMAS BŪTĪBA    4
3.  POLITIĶA IMIDŽS - POLITISKĀS REKLĀMAS KOMPONENTS    9
3.1.  Galvenie paņēmieni politiska imidža izveidē    10
4.  POLTISKĀS REKLĀMAS ŽANRI MASU SAZIŅAS LĪDZEKĻOS    11
4.1.  Elektroniskās informācija masu saziņas un reklāmas vēstījuma tipi    11
4.2.  Politiskās reklāmas žanri presē    13
5.  DRUKĀTĀ POLITISKĀS REKLĀMAS ŽANRI    14
5.1.  Citi politiskās reklāmas žanri    15
  NOBEIGUMS    16
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    17
Extract

Mūsdienu sarežģītās sabiedrības attīstības apstāklis ir produktīva radošā spēja, kas veic informācijas apmaiņu starp dažādiem sabiedrības elementiem. pareizi organizēta un izmantota informācija var kalpot mūsdienu, neparedzamajos, strauji un patstāvīgi mainīgajos apstākļos kā garants tās spējām pārkārtoties, elastīgi reaģēt uz dažādiem sarežģījumiem. Tāpēc mūsdienu sabiedrība ir ieinteresēta radīt vienu atzarotu informācijas sistēmu. Lai šī sistēma eksistētu un veiksmīgi darbotos, nepieciešams attīstīt komunikatīvos procesus visā to daudzējādībā.
Politiskā reklāma piedāvā sevī vienu no mūsdienas sabiedrības komunikatīvajām formām. Tā ir kļuvusi par vienu no spilgtākajiem un ne vien nozīmīgākajiem fenomeniem vētrainajā politiskajā dzīvē, mūsdienu Latvijā.
Politiskā reklāma -politiskās komunikācijas forma vālēšanu laika, kas adresēta elektorāta grupu ietekmēšana lakoniskam oriģināla un viegli iegaumējama formā. Politiskā reklāma atspoguļo politiskās platformas būtību noteiktiem politiskiem spēkiem, kas virza vēlētājus uz viņu atbalstu, formē un iefiltrē masu apziņā noteiktu iespaidu par savu politisko spēka raksturu, veido noteiktu psiholoģisko direktīvu, uz balsošanu.
Politika šobrīd ir aktualitāšu ranga tabulas augšgalā, tāpēc cilvēki pret informāciju ir jūtīgāki. Tāpēc vērojams partiju popularitātes pieaugums neilgi pirms vēlēšanām, līdzko tiek uzsākta precīza un intensīva publicitātes kampaņa.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register