Mūsdienu sarežģītās sabiedrības attīstības apstāklis ir produktīva radošā spēja, kas veic informācijas apmaiņu starp dažādiem sabiedrības elementiem. pareizi organizēta un izmantota informācija var kalpot mūsdienu, neparedzamajos, strauji un patstāvīgi mainīgajos apstākļos kā garants tās spējām pārkārtoties, elastīgi reaģēt uz dažādiem sarežģījumiem. Tāpēc mūsdienu sabiedrība ir ieinteresēta radīt vienu atzarotu informācijas sistēmu. Lai šī sistēma eksistētu un veiksmīgi darbotos, nepieciešams attīstīt komunikatīvos procesus visā to daudzējādībā.
Politiskā reklāma piedāvā sevī vienu no mūsdienas sabiedrības komunikatīvajām formām. Tā ir kļuvusi par vienu no spilgtākajiem un ne vien nozīmīgākajiem fenomeniem vētrainajā politiskajā dzīvē, mūsdienu Latvijā.
Politiskā reklāma -politiskās komunikācijas forma vālēšanu laika, kas adresēta elektorāta grupu ietekmēšana lakoniskam oriģināla un viegli iegaumējama formā. Politiskā reklāma atspoguļo politiskās platformas būtību noteiktiem politiskiem spēkiem, kas virza vēlētājus uz viņu atbalstu, formē un iefiltrē masu apziņā noteiktu iespaidu par savu politisko spēka raksturu, veido noteiktu psiholoģisko direktīvu, uz balsošanu.
Politika šobrīd ir aktualitāšu ranga tabulas augšgalā, tāpēc cilvēki pret informāciju ir jūtīgāki. Tāpēc vērojams partiju popularitātes pieaugums neilgi pirms vēlēšanām, līdzko tiek uzsākta precīza un intensīva publicitātes kampaņa.…