Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:101174
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Neliels ieskats reklāmas vēsturē    4
  Reklāmas pamatprincipi un metodes    5
  Reklāmu veidi un izvietojums    6
  Kādai jābūt reklāmai?    7
  Ierobežojumi un ēnas puses    9
  Nobeigums    12
  Izmantotā literatūra    13
  Pielikums    14
Extract

Reklāma (no franču valodas tulkojot- skaļi kliegt, iesaukties) ir darbība vai materiāls, kura pamatmērķis ir pārliecināt vai rosināt cilvēkus patērēt noteiktu produktu, pakalpojumu, popularizēt kādu ideju vai indivīdu. Parasti reklāmas mērķis ir radīt pieprasījumu; citi mērķi var būt tēla uzlabošana, informācijas sniegšana par produktu utt. Reklāmas bieži sastopamas masu saziņas līdzekļos (televīzijā, radio, avīzēs un žurnālos), kā arī dažādās publiskās vietās – reklāmu stendos, uz transporta līdzekļiem, veikalu skatlogos utt. Nozīmīga loma reklāmu biznesā ir arī Internetam. Svarīgs faktors ir reklāmu izvietojumam, metodēm, kādās reklāma tiek pasniegta, dizainam- krāsām, burtiem, fonam, akcentam…. Katram sīkumiņam. Sarežģīta mozaīka, kurai jārada tāds psiholoģiski komfortabls priekšstats pēc iespējas lielākam cilvēku skaitam. Nav noslēpums, ka reklāmām ir arī ēnu puse, bet lai reklāma neizraisītu kādu apvērsumu, konfliktus un citas nepatīkamas situācijas, ko tās patiešām spēj izdarīt, valsts ir izdevusi speciālus ierobežojumus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register