Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,49
You save:
0,85 (19%)
Discounted price*:
3,64
Purchase
Add to Wish List
ID number:560119
Author:
Evaluation:
Published: 28.12.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2015.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  POLITISKĀ MĀRKETINGA JĒDZIENS, STRATĒĢIJAS UN GALVENIE UZDEVUMI    4
1.1.  Politiskā mārketinga attīstība    5
1.2.  Pozicionēšana    6
1.3.  Politiskais un klasiskais mārketings    8
1.4.  Politiskās kampaņas vēstījuma izplatīšana    9
1.4.1.  Tiešā kampaņa un debates    9
1.4.2.  Starpnieku kampaņa    11
2.  POLITISKĀ MĀRKETINGA PRAKTISKĀ PIELIETOŠANA    14
2.1.  Politiskā mārketinga aktivitāšu ierobežojumi Latvijā    14
2.2.  Politiskā mārketinga pieci soļi    15
2.3.  Baraka Obamas 2012.gada ASV prezidenta vēlēšanu politiskā kampaņa    16
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    18
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    20
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Panākumu gūšana politiskajā cīņā atkarīga no politiskā piedāvājuma precīza pozicionējuma, precīzas mērķauditorijas noteikšanas un profesionālas mārketinga komunikācijas.
2. Politikas mārketings politikas teorijā ir salīdzinoši jauns jēdziens, kura saturs vēl atrodas attīstībā, taču kopš 20.gs.vidus pasaules politiskā praksē politiskais mārketings ir efektīvs instruments politiskās varas sasniegšanā.
3. Kaut arī politiskais mārketings ir ļoti tuvu imitē komerciālo mārketingu un tā pieejas, tomēr politiskajā mārketinga ir iespējams izmantot tikai daļu mārketinga elementu, lielākoties tos, kas ir saistīti ar pozicionēšanu un mārketinga komunikācijas kanāliem.
4. Šodienas sabiedrība vairs netiek uztverta par lielu, viendabīgu vēlētāju masu. Tas liek politisko vēstījumu formulēšanā un partiju programmu izstrādē orientēties uz konkrētu auditoriju, piedāvājot noteiktu politisko produktu.
5. Lai informētu vēlētājus par savu viedokli un politisko nostāju, politiķi var izmantot vairākus tiešās un netiešās komunikācijas veidus, piemēram, tikšanās ar vēlētājiem, dalība debatēs, reklāma plašsaziņas līdzekļos.
6. Klasiskajā mārketingā pircējs pirms lēmuma izdarīšanas zina produkta vērtību un ieguvumus no tā, bet vēlēšanu procesa iznākumu un politiķu sniegumu iespējams vērtēt tikai pēc noteikta laika.
7. Latvijā politiskā mārketinga aktivitātes ierobežo Priekšvēlēšanu aģitācijas likums un Politisko organizāciju finansēšanas likums.
8. Politiskie spēki arvien vairāk politiskajā mārketingā pielieto amorālas un neētiskas metodes, kā slēptās reklāmas, pelēkās un melnās PR kampaņas, administratīvā resursa ļaunprātīgu izmantošanu un manipulāciju ar informāciju.
9. Baraks Obama ASV prezidenta priekšvēlēšanas kampaņā izmantoja mērķauditorijas noteikšanas, personīgo stāstu, komunikāciju dažādošanas un kampaņas efektivitātes testēšanas metodes, kas deva rezultātu – uzvaru vēlēšanās.
10. Politiskā mārketinga precīzas izmantošanas veiksmes formula ir pēc iespējas vairāk izmantot dažādus informācijas nodošanas kanālus un vēlētāju segmentēšana, lai varētu piemeklēt atbilstošo komunikācijas kanālu katrai grupai.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Politiskais mārketings”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/560119

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register