Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:501214
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 15 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Rezumējums    2
  Abstract    2
  Ievads    4
1.  Politiskā kampaņa    5
1.1.  Politisko kampaņu funkcijas    5
1.2.  Politisko kampaņu tipi    6
1.3.  Priekšvēlēšanu kampaņas specifika    6
2.  Politisko kampaņu kanāli un metodes    7
2.1.  Telefonkontakti un tiešie pasta sūtījumi    7
2.2.  Vides reklāma    8
2.3.  Drukātā reklāma    9
2.3.1.  Avīzes    9
2.3.2.  Žurnāli    10
2.4.  Radio reklāma    10
2.5.  Televīzijas reklāma    11
2.6.  Publiskās runas    12
2.7.  Starppersonu komunikācija    13
2.8.  Internets    13
3.  Reklāmas ietekmes psiholoģija    14
4.  Attieksmes    14
4.1.  Pārliecināšana un attieksmju maiņa    15
5.  Politisko kampaņu finansēšana    16
5.1.  Partiju finansējuma avoti    16
5.2.  Valsts atbalsts    16
5.3.  Atļautie vēlēšanu izdevumi    18
6.  METODE    19
6.1.  Datu ievākšanas procedūras    19
6.1.1.  Laikrakstu kontentanalīze    19
6.1.2.  Rīgas iedzīvotāju aptauja    19
6.1.3.  Rezultātu analīze    20
6.2.  Iespējamās pretrunas un neprecizitātes    20
7.  REZULTĀTI    21
7.1.  Aptauja    21
7.1.1.  Respondenti    21
7.1.2.  Politiskās komunikācijas kanāli un partijas, kuras tos izmantoja politiskajai komunikācijai    21
7.1.3.  Politisko reklāmu daudzuma izmaiņas    22
7.1.4.  Vai priekšvēlēšanu kampaņas ietvaros bija pietiekami daudz informācijas par partiju programmām?    23
7.1.5.  Respondentu viedoklis par Politisko organizāciju (partiju) finansēšanas likuma jaunajiem grozījumiem un tā ietekme uz viņu attieksmi pret politiskajām kampaņām    24
7.1.6.  Respondentu piedalīšanās vēlēšanās    24
7.2.  Laikrakstu Kontentanalīze    25
7.2.1.  Politisko reklāmu laukums laikrakstos 2001.un 2005.gada priekšvēlēšanu periodos    25
7.2.2.  Politisko reklāmu skaita izmaiņas    25
8.  DISKUSIJA    27
8.1.  Aptauja    27
8.1.1.  Komunikācijas kanāli un partijas, kuras tos izmantoja    27
8.1.2.  Politisko reklāmu daudzuma izmaiņas    29
8.1.3.  Vai priekšvēlēšanu kampaņas ietvaros bija pietiekami daudz informācijas par partiju programmām?    30
8.1.4.  Respondentu viedoklis par Politisko organizāciju (partiju) finansēšanas likuma jaunajiem grozījumiem un tā ietekme uz viņu attieksmi pret politiskajām kampaņām    31
8.1.5.  Respondentu piedalīšanās vēlēšanās    31
8.2.  Kontentanalīze    32
8.2.1.  Politisko reklāmu laukums laikrakstos 2001.un 2005.gada priekšvēlēšanu periodos    32
8.2.2.  Reklāmu skaita izmaiņas    32
11.  SECINĀJUMI    34
  Nobeigums    35
  Pielikumi    37
Extract

Pētījuma mērķis – noskaidrot, kā Politisko organizāciju (partiju) finansēšanas likuma grozījumu ietekmē 2005. gadā ir mainījies politisko reklāmu daudzums, salīdzinot ar 2001. gada priekšvēlēšanu periodu
Mērķa sasniegšanai veikta Latvijas laikrakstu – „Diena”, „Neatkarīgā Rīta Avīze”, „Rīgas Balss”, „Dienas Bizness” un „Latvijas Avīze” (2001. gadā „Lauku Avīze”) – kontentanalīze un 150 Rīgas iedzīvotāju aptauja šī gada priekšvēlēšanu kampaņas laikā. Papildus aptaujātajiem uzdoti arī jautājumi, lai noskaidrotu, vai Politisko organizāciju (partiju) finansēšanas likuma grozījumi padara politisko cīņu godīgāku un kā tie maina viņu attieksmi pret politiskajām kampaņām.
Pētījumā secināts, politisko reklāmu daudzums samazinājies gandrīz visos komunikācijas kanālos (televīzijā, radio, drukātajos medijos), izņemot reklāmu vidē, kur tas ir palielinājies. Arī kandidātu tikšanās ar vēlētājiem tiek rīkotas retāk. Tikai pasta sūtījumos saņemto politisko reklāmu daudzums nav mainījies. Lielākā daļa respondentu, kas varēja atbildēt, vai priekšvēlēšanu kampaņas laikā bija pietiekami daudz informācijas par partiju politiskajām programmām, uzskata, ka informācijas nebija pietiekami daudz. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1206687
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register