Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

DiscountGreat deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,60 (12%)
Discounted price*:
4,39
Purchase
Add to Wish List
ID number:222242
Evaluation:
Published: 25.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Publiskās saziņas nozīme sabiedrībā    3
2.  Informācija kā attiecību stiprinātāja starp politiķiem un iedzīvotājiem    4
3.  Komunikācija ar sabiedrību pagājušajā gadsimtā    7
3.1.  Preses loma pirms revolūcijas    7
3.2.  Pirmskara propaganda masu mēdijos    7
3.3.  Mēdiju loma PSRS laikā    8
3.4.  Komunikācija ar sabiedrību sociālisma norieta laikā    9
4.  XXI gadsimta masu mēdiju kā starpnieki    12
5.  Vai masu mēdiji ir ceturtā vara    13
6.  Piemērotāko līdzekļu izvēle komunikācijai ar sabiedrību    16
7.  Partiju rīcība vēlēšanu kampaņu laikā    18
7.1.  Slēptā politiskā reklāma    20
  Secinājumi un priekšlikumi    24
  zmantoto informācijas avotu saraksts    25
Extract

Laikā, kad tuvojas Saeimas vēlēšanas, partijas ir sākušas darbību priekšvēlēšanu kampaņās. Mērķis, veidojot šīs kampaņas, ir - iegūt lielāku vēlētāju uzmanību un ar solījumiem un saukļiem mudināt balsot tieši par konkrēto partiju. Pastāv pieņēmums, ka politiskās reklāmas, informējot vēlētājus, izraisa lielāku vēlētāju uzmanību par reklamēto partiju, bet ne vienmēr tās dod lielākus panākumus vēlēšanās.
Attiecības starp valdību un valsts iedzīvotajiem ikdienā pastāv dažādās jomās. Lai nodrošinātu demokrātiju sabiedrībā, tā balstās un mijiedarbojas ar tradicionāliem principiem, piemēram, priekšvēlēšanu kampaņas un arī vēlēšanas.
Galvenais jautājums - kā partijām noturēt un stiprināt šīs attiecības tik sarežģītā laikā kā pirmsvēlēšanu procesā? Pirmkārt, tā ir iedzīvotāju - potenciālo vēlētāju - informēšana. Lai gan caur mēdijiem politiķi uzzina arī vēlētāju viedokli, tā tomēr galvenokārt ir vērsta no partiju puses uz iedzīvotājiem, tad tai ir vienpusējs raksturs.
Partijas veic arī iedzīvotāju iesaistīšanas pasākumus – diskusijas, tikšanās un dialogi ar vēlētājiem, kas ir divpusējas attiecības, tāpat kā sabiedriskās aptaujas.
Taču, gadiem ejot, sabiedrība kļūst sarežģītāka, līdz ar to partijām ir jāatrod jauni veidi, kā stiprināt attiecības ar iedzīvotājiem un tos ietekmēt sev vēlamā virzienā.…

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants
Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Politisko partiju komunikācija ar sabiedrību”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/222242

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register