Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:846743
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.03.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Pārdošana internetā - jauns virziens komercdarbība    5
  Partizānu Mārketings    9
  Mājas lapu optimizācija (SEO)    10
  E-pasta reklāmas iespējas    12
  Paņēmieni, kā klientam likt atgriezties uzņēmuma Web vietā    14
  Portāla draugiem.lv diagrammu izpēte    18
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Portāla draugiem.lv- pakalpojumu sniedzējs interneta vidē. Arturs Solovjovs, Klāvs Ašmanis, darba vadītāja Liepājas Raiņa 6.vidusskolas ekonomikas skolotāja mag. paed. Aira Brizga.
Darbā analizēts- Draugim.lv un interneta lietotāju skaits Latvijā, Draugiem.lv reģistrēto lietotāju skaits, Draugiem.lv nedēļas lietotājs pēc vecuma, Latvijas iedzīvotāju un portāla „draugiem.lv” lietotāju sadalījums pēc dzimuma(%), Draugiem.lv www un wap lietotāju sadalījums, Portāla sadaļu apmeklējumu skaits dienā, Latvijas interneta mediju tops.
Darba mērķis: Iepazīties ar interneta mārketinga darbības principiem un analizēt viena portāla izaugsmi.
Darba uzdevumi: 1) Iepazīties ar literatūru par interneta mārketingu.
2) Apzināt paņēmienus, kas piesaista pircējus interneta vidē.
3) Analizēt portāla Draugiem.lv pieredzi produkta attīstīšanā.
Pētījumā secināts, ka internetā ir plašas izaugsmes iespējas biznesā.
Interneta mārketinga nozare ir salīdzinoši jauna Latvijā, tikai pašlaik tā sāk uzņemt attīstības “apgriezienus”. Ļoti daudziem mārketinga speciālistiem, organizāciju vadītājiem ir nepilnīga informācija, par ar e-mārketinga realizāciju.
Bieži realitāte ir sekojoša: internets, mājas lapa, datori - daudz svešvārdu, programmētāju un dizaineru baru, kas katrs vēlas pārliecināt, ka viņam ir taisnība Kur slēpjas patiesība? Kāpēc vispār organizācijas taisa mājas lapu internetā?
Pirmkārt, tāpat kā ar tradicionālo mārketingu, organizācijas darbību internetā nosaka kopējie organizācijas mērķi. Otrkārt, Interneta mārketings (e-mārketings), ir daļa no kopējās organizācijas mārketinga stratēģijas.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register