Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:619911
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.02.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    2
2.  Izvēlētā uzņēmuma apraksts    3
3.  Uzņēmuma darbs ar klientiem    4
4.  Uzņēmuma darbības virzieni un tirgus segmentu analīze    5
5.  Uzņēmuma SVID analīze    9
6.  Konkurences analīze    12
6.1.  SIA “Alta S” veikals “Iki” tuvākais konkurents    12
7.  VP Markets lielveikals “T-Markets” lielākais konkurents pilsētā    13
7.1.  Vai I.U. ”Servals” ir spējīgs konkurēt    13
8.  Aptaujas anketas rezultāti un rezultātu analīze    14
9.  Kāda ir klientu kvalitatīva apkalpošana    21
10.  Ieteikumi tirgus segmentu palielināšanai    22
11.  Priekšlikumi    23
12.  Secinājumi    24
  Pielikumi    26
  Pielikums Nr.1. Anketa    26
Extract

Mārketinga pasākumi ir nepieciešami uzņēmuma vai iestādes darbības uzlabošanai un sekmīgai izaugsmei. Bet kā to panākt?
Ir jāveic visa izņēmuma vai iestādes darbības analīze, jāapzina darbības kļūdas un likvidēt tās, kā arī rast jaunas idejas darbības uzlabošanai.
Prakses mērķis ir veidot un attīstīt iemaņas tirgus izpētē, pievēršot uzmanību tam kā iestādes izmanto mārketinga praksi, lai nodrošinātu ilgstošu un ienesīgu viņu uzņēmējdarbības izaugsmi.
Prakses uzdevumi:
1.Izvēlēties prakses uzņēmumu;
2.Noskaidrot un izprast uzņēmuma darbības virzienus;
3.Attīstīt prasmi darboties klientu apkalpošanas jomā;
4.Iepazīt un novērtēt uzņēmuma darbu ar klientiem, noteikt, kāds ir klientu servisa līmenis šajā uzņēmumā, izstrādāt rekomendācijas klientu servisa uzlabošanai;
5.Prast teorētiskās zināšanas saistīt ar to praktisku izmantošanu veidojot pasākumus, klientu piesaistīšanai;
6.Uz mācību periodā iegūto zināšanu pamata analizēt iestādes, uzņēmuma, organizācijas tirgus segmentus;
7.Prast veiksmīgi izmantot informāciju un noteikt kāds tirgus segments vēl nav aizpildīts, izvērtēt iespējas un lietderību jauna tipa uzņēmuma vai esošā filiāles atvēršanā;
8.Spēt novērtēt konkurentu darbību un konkurentu cenas;
9.Attīstīt komercdarbības speciālistam nepieciešamo atbildības sajūtu par klientu kvalitatīvu apkalpošanu, piedāvājot viņam nepieciešamās preces vai pakalpojumus;
10.Izstrādāt aptaujas anketu “Kā klienti ir apmierināti ar uzņēmuma darbību”;
11.Vadoties pēc anketēšanas rezultātiem, izstrādāt priekšlikumus jaunu klientu piesaistīšanas programmai;…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register