Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:844019
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
1.  Liecību veidošanās un to ietekmējošie faktori    7
1.1.  Ziņu par faktiem uztvere    10
1.2.  Uztverē iegūto ziņu par faktiem iegaumēšana un saglabāšana    12
1.3.  Iegaumēto un saglabāto ziņu par faktiem reproducēšana pratināšanā    14
2.  Pratinātāja sagatavošanās pratināšanai psiholoģiskie aspekti    16
3.  Pratināšana bezkonflikta situācijā    20
4.  Pratināšana konflikta situācijā    22
  Secinājumi    32
  Literatūras saraksts    35
  Pielikums    36
Extract

Pratināšana ir ļoti nozīmīga izmeklēšanas darbība un tā ir arī visizplatītākā, jo tās rezultātā iegūtās liecības no lieciniekiem, cietušajiem, aizdomās turētajiem vai apsūdzētajiem ir vissvarīgākais pierādījuma avots visās krimināllietās. Šī izmeklēšanas darbība ir nesavienojama bez psiholoģiskajām zināšanām, vispirms jau ņemot vērā to, ka pratināšana ir pratinātāja un pratināmā saskarsme, kas saistīta ar viņu personiskām īpatnībām un psihisko ietekmi starp viņiem. Pratināšanas mērķis ir pratinātājam personīgi uztvert pratināmajam zināmo informāciju un pārvērst to par pierādījumu lietā. Pratinātājam, kas var būt izziņas izdarītājs, prokurors, tiesnesis jebkurā pratināšanā ir jāizmanto psiholoģiskās zināšanas, atziņas, lai nepieļautu kļūdas, pārkāpumus, kā rezultātā liecības var būt nepilnīgas vai neatbilst patiesībai, tādējādi nenodrošinot iespēju noziegumu atklāt vai pat izraisot nevainīgu cilvēku notiesāšanu.
Pratināšanas galvenie psiholoģiskie aspekti ir saistīti ar liecību patiesuma noskaidrošanu, psihisko paņēmienu tiesisku pielietošanu, ietekmēt pratināmo ar mērķi iegūt patiesas liecības, atklāt melus, viltības.
Mans mērķis rakstot šo kursa darbu ir aplūkot, kā pratināšanas rezultātā iegūtā informācija – liecības – veidojas un kādi faktori tās ietekmē, kā nākamais pratināmais redzot, dzirdot vai sajūtot uztver tos faktus, personas, priekšmetus un tml., par kuriem viņš liecinās; kādi objektīvi un subjektīvi faktori to ietekmē; kā viņš iegaumē un atceras uztverto; kā iegaumēto atstāsta (reproducē) pratinātājam un kā pratinātājs pārvērš šo stāstījumu par pierādījumu lietā. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1194941
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register