Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:668206
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Preču realizācijas stimulēšanas būtība un mērķi    4
2.  Preču realizācijas stimulēšanas pasākumi    7
2.1.  Patēriņa tirgus pircēju stimulēšana    8
2.1.1.  Cenu atlaižu piedāvājumi    8
2.1.2.  Piedāvājumi dabiskā formā    11
2.1.2.1.  Prēmijas    12
2.1.2.2.  Preču paraugi    13
2.1.3.  Aktīvie piedāvājumi    14
2.2.  Starpnieku tirgus dalībnieku stimulēšana    17
2.3.  Tirdzniecības personāla stimulēšana    22
3.  Preču realizācijas stimulēšanas programmas izstrāde, īstenošana un vērtējums    24
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    30
Extract

Ikviena uzņēmuma mērķis ir darboties ar peļņu. Lai to sasniegtu, tiek izmantoti dažādi līdzekļi un viens no tiem ir preču realizācijas stimulēšana, kas ir virzīšanas tirgū pamatsastāvdaļa.
Šodien šī preces virzīšanas tirgū metode kļūst arvien populārāka un to izmanto praktiski visi uzņēmumi (gan ražotāji, gan starpnieki), bezpeļņas organizācijas, nevalstiskas organizācijas un arī valsts institūcijas. Preces virzīšanas stimulēšanas pasākumu mērķis ir panākt īslaicīgu tās apjomu pieaugumu, piedāvājot pircējam izdevīgākus noteikumus, piemēram, cenu atlaides, atlaižu kuponus, prēmijas utt., līdz ar to mudinot pirkšanas lēmumu pieņemt nekavējoties. Šie pasākumi ir nepieciešami ne tikai jaunu, bet arī aizmirstu preču realizācijas stimulēšanai.
Ir nepieciešams arī izlemt, kādā veidā tiks informēts par kādu stimulēšanas pasākumu – izmantojot veikalu skatlogu, iesaiņojumu, arī ar reklāmas līdzekļu palīdzību. Pieņemsim, daudzi lielveikali („Rimi”, „Mego”, „Maxima” utt.) patērētājus informē, izmantojot speciāli izgatavotas avīzes, kur ir norādītas atlaides uz noteiktām precēm.
Stimulēšanas pasākumu izvēle ir atkarīga no tā, uz ko tie tiks virzīti: uz patērētājiem, starpniekiem vai tirdzniecības personālu. Galvenokārt, preces virzīšanas stimulēšanas pasākumi tiek virzīti uz patērētāju, jo lielais pārdošanas veicināšanas pasākumu daudzums tika izveidots ar vienu mērķi – visefektīvākā veidā piesaistīt patērētāju un apmierināt viņa vajadzības.
Preču realizācijas stimulēšanas programma var prasīt lielus ieguldījumus, tāpēc tā ir rūpīgi jāizstrādā un jāpārliecinās, vai pareizi ir izvēlēts stimulēšanas pasākumu veids, jo pretējā gadījumā - uzņēmums var ciest zaudējumus.
Darba mērķis ir noskaidrot preču virzīšanas stimulēšanas pasākumu veidus, to efektivitāti un izmantošanu uzņēmumos. Lai sasniegtu šo mērķi ir izvirzīti sekojoši uzdevumi:
1.izpētīt un aprakstīt preču virzīšanas stimulēšanas pasākumu veidus, to būtību, priekšrocības un trūkumus;…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register