Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:570113
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.04.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Merčendaizinga būtība, vēsture un attīstība    5
1.1.  Produktu izvietošana komerctelpā    6
1.2.  Merčendaizinga mērķi un uzdevumi    10
2.  SIA X darbības raksturojums    12
3.  SIA X veikala atvēršana pēc mērčendaizinga principiem    16
3.1.  Veikalu imidžs un stils    16
3.2.  Sinerģija    17
3.3.  Preču grupu izvietošanas stratēģija    18
3.4.  Pircēju kustība tirdzniecības telpā    20
3.5.  Preču sortimenta veidošana veikalā    21
3.5.  Plauktu un preču izvietošanas analīze    22
3.6.  Apgaismojuma nozīme    23
3.7.  Pārdošanas veicināšanas pasākumi tirdzniecībā    24
4.  SIA X attīstības iespējas    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotā literatūra    30
  Pielikumi    31
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI

1) Merčendaizings ir preču sagatavošana mazumtirdzniecībai, tas ir pasākumu kopums pircēja uzmanības piesaistīšanai, preču izvietošana tirdzniecības zālē, tirdzniecības vietas noformēšana, reklāmas plakātu un prospektu izvietošana. Merčendaizings ir mārketinga komunikāciju komplekss tirdzniecības zālē, kas ir vērsts uz kāda produkta virzīšanu.
2) Merčendaizinga galvenais uzdevums ir panākt, lai pircējs iegādājas pēc iespējas vairāk preču, patērējot minimumu laika un tirdzniecības personāla palīdzību.
3) Īpaši liela nozīme preču izkārtojumam ir pašapkalpošanās veikalā.
4) Ļoti svarīgs ir jauna produkta merčendaizings. Kas ietver sevī gan jauna produkta virzīšanas kanālu noteikšanu, gan sortimenta noteikšanu, gan efektīvu izvietošanu un efektīvu piedāvāšanu.
5) Merčendaizinga kvalitatīva realizācija prasa prāvus finanšu līdzekļus.
6) Veidojot plauktu palnogrammas ir nepieciešamas specifiskas rasēšanas priekšzināšanas, lai varētu veikt detalizētus mērījumus vai arī pārvaldīt kādu rasēšanas programmu.
7) Veidot detalizētas plauktu planogrammas ir sarežģīts un laikietilpīgs process.
8) Merčendaizingu uzņēmumā var organizēt sekojoši:
- iekļaut merčendaizerus mārketinga vai pārdošanas nodaļā;
- merčendaizinga pienākumus deleģēt tirdzniecības pārstāvjiem;
- merčendaizeriem izveidot savu nodaļu;
- slēgt līgumu ar merčendaizinga aģentūru.
9) Visi merčendaizinga principi balstās uz produktu izvietošanu komerctelpā tā, lai paaugstinātu pārdošanas rezultātus. Tie tiek izstrādāti, izejot no mārketinga 3 P (product, people, place) savstarpējās mijiedarbības. Pielietojot šos principus, caur sensoro uztveri tiek panākta iedarbība uz pircēju psiholoģiju un fizioloģiju. Atšķirībā no klasiskajiem mārketinga instrumentiem merčendaizinga principi ir neverbāli un to spiediena nav vai tas ir mazāk izjūtams. Izpētot tiešo pārdošanu, tirdzniecību ar katalogiem un e-komerciju, autori nosaka to, ka arī šajos tirdzniecības veidos tiek izmantoti produktu izvietošanas principi. Tādējādi merčendaizinga jēdziens ir attiecināms ne tikai uz mazumtirdzniecības veikaliem.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register