Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:565067
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.07.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas vēsture    4
1.1.  Reklāma    5
1.1.1.  Reklāmas pamatprincipi    6
1.1.2.  Reklamēšanas metodes    7
1.1.3.  Reklāmu izvietošanas vietas un veidi    7
1.1.4.  Labs reklāmas teksts    8
1.1.5.  Ierobežojumi    8
1.1.6.  Pozicionēšana    9
1.1.7.  Pozicionēšanas pamatprincipi    9
1.1.8.  Kā pozīcija ietekmē reklāmas veida izvēli    9
1.1.9.  Logotips    10
1.1.10.  Reklāmizmaksas    10
1.2.  Reklāma masu mēdijos    11
1.3.  Reklāmas ietekme uz patērētāju    13
2.  Uzņēmums SIA „Ilva”    15
2.1.  Priekšlikumi preču reklāmu pilnveidošanai    17
3.  SVID analīze    18
4.  Aptaujas anketa    19
  Secinājumi    25
  Izmantotā literatūra    26
Extract

Atbildot uz pēdējo jautājumu, vai šis uzņēmums ir pazīstams tikai Dobelē, lielākā daļa respondentu, tas ir 68% no aptaujātajiem, atbildēja, ka, jā tas ir zināms tikai Dobelē un Dobeles novadā. 22% no aptaujātajiem atbildēja, ka nē nav tikai Dobelē pazīstams, 10 % o tiem pieminēja, ka šis uzņēmums ir pazīstams arī Jelgavā.
Pēc autores domām aptauja ir izdevusies, ir uzzināts klientu viedoklis par šo uzņēmumu „ILVA”, autore uzskata, ka šī aptauja arī lieti noderētu pašiem uzņēmuma vadītājiem, lai saprastu kādi reklāmas veidi piesaistītu vairāk klientu, un kāds ir viņu pašu reklamēšanās apjoms, pēc klientu domām.

Secinājumi
• Izstrādājot šo kursa darbu autore uzzināja daudz ko jaunu par reklāmu kā tādu, reklāmu veidus, reklāmas pamatprincipus un kāda ir efektīva reklāma.
• Autorei bija interesanti izpētīt savas dzimtās puses vienu uzņēmumu, izvērtēt tā plusus un mīnusus, apskatīt uzņēmuma reklāmdarbību, un ieteikt uzlabojumus šajā jomā.
• Autore secina, ka izveidot efektīvu un piesaistošu reklāmu nav nemaz tik viegli, jo katrs cilvēks ir individuāla personība, un kas var patikt vienam tas var nepatikt otram.
• Anketēšana ir ļoti svarīgs faktors katrā uzņēmumā, jo ar anketēšanu uzņēmums var uzzināt savus plusus un mīnusus no klientu skatu punkta.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register