Secinājumi
Varu secināt, ka preču zīme ir viena no galvenajām, ja pat ne galvenā sastāvdaļa. Tās galvenais uzdevums ir likt uzņēmumu atpazīt ikvienam, arī preces lai pakalpojumus vienkārši paskatoties uz preču zīmes. Kā arī tās otrs uzdevums ir kā kvalitātes zīme, ko jebkurš klients asociē. Ieraugot šo zīmi klientiem būtu tam jāsaistās ar uzņēmuma kvalitāti kas atspoguļojas produktos un pakalpojumos.
Tādēļ arī ir nepieciešamība reģistrēt preču zīmi, lai šī kvalitātes zīme netiktu sabojāta ar kāda netīšu vai speciālu rīcību atdarinot nereģistrēto un neaizsargāto preču zīmi. Šo iespaidu visbiežāk iespējams sabojāt lieliem uzņēmumiem kuriem tikai veidoti atdarinājumi, tomēr ir atšķirība, ka šiem uzņēmumiem preču zīmes ir reģistrētas, Tādēļ par atdarināšanu vai kopēšanu ir lieli sodi.
Kā arī preču zīmes reģistrācija ir ļoti vienkārša un salīdzinoši lēta, piemēram, Latvijā tā ir tikai nepilni 200 eiro uz 10 gadu aizsardzību. Tomēr lai aizsargātu šo preču zīmi visā pasaulē vai vismaz daudzās dažādās valstīs tas ir dārgāk, tomēr tas tik un tā ir izdevīgi un pat nepieciešami, lai uzņēmuma kvalitāte un prestižs netiktu sabojāts. Tomēr reģistrējot tikai vienā valstī nevar to pasargāt visā pasaulē, tādēļ ir atšķirīgas cenas un organizācijas visā pasaulē kur preču zīmes tiek reģistrētas un tur, kur tās ir reģistrētas, tur arī tās ir pasargātas.
…