Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
8,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:167689
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.05.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 33 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Procesu vadība organizācijā    3
1.1.1.  Plūsmas karte    7
1.1.2.  Reģistrēto kļūmju karte    9
1.1.3.  Histogramma    10
1.1.4.  Izkliedes diagramma    11
1.1.5.  Kontrolkarte    12
1.1.6.  Cēloņu un seku diagramma    13
1.1.7.  Pareto diagramma    14
1.2.  Septiņi jaunie kvalitātes instrumenti (7N)    15
1.2.1.  Līdzības diagramma    17
1.2.2.  Savstarpējās saistības diagramma    18
1.2.3.  Kokveida diagramma    19
1.2.4.  Prioritāšu matrica    20
1.2.5.  Matricas diagramma    21
1.2.6.  Lēmumu procesa programmēšanas grafiks    21
1.2.7.  Aktivitāšu tīkla diagramma    22
2.  IT procesu vadībā pielietojamie standarti un metodoloģijas    24
2.1.  ISO 9000:2000    25
2.1.1.  Visaptverošā kvalitātes vadība (TQM)    37
2.1.2.  EFQM Izcilības modelis kā organizācijas pašnovērtēšanās instruments    39
2.2.  ITIL – vislabākās prakses metodoloģija    44
  ISO 20000    54
  ISO 20000    54
2.3.  COBIT    57
  Izmantotās literatūras saraksts    64
Extract

Procesu vadība organizācijā tiek veidota, īstenota un pilnveidota ar mērķi, lai nodrošinātu un sekmētu vērtīguma paaugstināšanos, pilnīgu apmierinātību klientu un citu interesentu skatījumā. [16, 37. lpp.]
Process attiecas uz ikvienas organizācijas komercdarbības un ražošanas aktivitātēm. Tādas komercdarbības norisēs, kā iepirkšana, projektēšana, grāmatvedība un mārketings ir nozares, kurās konstatētās neatbilstības var attēlot kā iespēju veikt būtiskus uzlabojumus. Zīm. 1.1. attēlota procesa ieeja (input) un izeja (output). Ieeja var būt materiāli, finanses, informācija, dati utt., savukārt, izeja – informācija, dati, produkti, pakalpojumi utt. Bieži vien viena procesa izeja ir nākamā procesa ieeja. Izlaide parasti pieprasa izpildes līdzekļus. Tie ir projektēti, lai sasniegtu noteiktus rezultātus, tā piemēram, patērētāju apmierinātību. Procesu uzlabošanā svarīga ir atgriezeniskā saite. [1, 43. – 53. lpp.]Procesa definīcija sākas ar iekšējo un/vai ārējo patērētāju definējumu. Patērētājs nosaka organizācijas mērķi un katru tā procesu. Organizācija pastāv, lai apkalpotu patērētāju, tāpēc procesu pilnveidošanai jābūt definētai pēc patērētāju apmierinātības kā augstākās kvalitātes preču un pakalpojumu rezultāts.
Process ir mijiedarbība starp cilvēkiem, materiāliem, aprīkojumu, metodēm, mērījumiem un vidi, lai radītu tādu rezultātus kā produkts, pakalpojums vai cita procesa ieeja. Turklāt procesa ieejai un izejai ir jābūt ne tikai izmērāmām, bet procesam jāpiemīt vērtību palielinošām norisēm un atkārtojamībai. Tam jābūt efektīvam, produktīvam, kontrolējamam un adaptējamam. Turklāt tam ir jāpiesaistās noteiktiem apstākļiem, kas aplikti ar politiku un ierobežojumiem vai noteikumiem. [1, 43. – 53. lpp.]
Jaunu procesu veidošanā un jau esošo pilnveidošanā iekļaujamas šādas rīcības:
rūpīga procesu veidošana, pilnveide, it īpaši procesu, kas nodrošina organizācijas stratēģijas un politikas sekmīgu īstenošanu;
ieinteresēto personu procesu sekmīgā norisē noteikšana, mijiedarbības procesu vadībā nodrošināšana, pārējo partneru iesaistīšana procesu nepārtrauktā vadīšanā;
saderīgas procesu vadības principu izveidošana;
procesu vadības īstenošana, piemērojot standartsistēmu – kvalitātes vadības sistēmas, vides pārvaldības sistēmas, veselīguma un darba drošības sistēmas pamatprincipus;
procesu raksturotāju un rādītāju noteikšana un procesu vadības mērķu uzstādīšana;
procesu efektivitātes novērtēšana un to atbilstības organizācijas stratēģijas un politikas sekmīgai īstenošanai noteikšana.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1146813
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register